Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری اسپوتنیک امروز (جمعه) گزارش داد، انفجارهایی در یک مسجد در ولایت ننگرهار افغانستان به کشته شدن بیش از ۳۰ تن و زخمی شدن ۵۰ تن دیگر انجامید.

این انفجارها در ولایت ننگرهار واقع در شرق افغانستان رخ داده است. خبرگزاری پژواک به نقل از مسوولان پزشکی گزارش داد، تعداد تلفات به ۳۱ تن افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطاالله خوگیانی، سخنگوی والی ننگرهار گفته بود شمار جان‌باختگان این انفجارها، به بیش از بیست تن افزایش یافته‌ است.

براساس گزارش طلوع نیوز، دو انفجار در یک مسجد در منطقۀ «جو دره» ولسوالی هسکه مینۀ ولایت ننگرهار رخ داده است. شاهدان می‌گویند، این انفجارها، هنگامی رخ دادند که مردم مشغول ادای نماز جمعه بودند.

این انفجار حوالی ساعت ۳ بعد از ظهر جمعه رخ داده است. تاکنون گروهی مسئولیت این رویداد را به عهده نگرفته است.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، امین عربپور، ظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: بر اثر گزارش مردمی در ساعت ۱۲:۰۹ دقیقه ظهر امروز (سه شنبه) مبنی بر وقوع حادثه رانندگی رخ به رخ وانت مزدا و کمپرسی در محدوده روستای کریم آباد درمحور زرند به رفسنجان، بلافاصله دو تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه یکی از سرنشینان وانت که خانم ۷۵ ساله ای بود به علت شدت جراحات در دم جان خود را از دست داده بود و راننده وانت که مرد ۸۰ ساله ای بود بعد از رها سازی توسط پرسنل اورژانس و انجام اقدامات اولیه جهت ادامه درمان به بیمارستان سینای زرند منتقل گردید که حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

وی افزود: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

کد خبر 6093131

دیگر خبرها

  • ۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • بازخوانی یک جنایت
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • بیش از ۳۵ کشته در حملات داعش در افغانستان
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند