Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید ضیاء الدین آقاجانپور در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش لواسانات شهرستان شمیرانات با اشاره به این نکته که کاخ سازی در لواسانات نتیجهٔ دلگرمی و وابستگی سازندگان آن به برخی مسئولان است گفت : مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید مراقب دست و زبان خویش باشند و شایسته نیست وقتی به جایگاهی رسیدند تلاش کنند به اطرافیان خود مقام دهند و امتیاز کسب کنند و حداکثر سوء استفاده را از آن مسئولیت محول شده ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تولید اولین هواپیمای جت جنگی آموزشی یاسین توسط صنعت دفاعی کشور اظهار داشت: در رژیم طاغوت هر چه در این صنعت ساخته می شد دیگران برای ما می ساختند و ایرانی ها حتی برای تعمیرات اجازه نداشتند به آنها نزدیک شوند و به بیگانگان وابسته بودیم.

حجت الاسلام آقاجانپور تصریح کرد: اکنون اما جوانان و دانشمندان ما به جایگاهی رسیده اند که از طراحی، تولید، ساخت و پرواز را مستقلاً انجام می دهند و خودکفا شده ایم.

خطیب جمعه لواسانات ضمن تبریک فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) بیان داشت: واقعهٔ پیاده روی اربعین پدیده ای بی نظیر در دنیا است.

وی خاطرنشان کرد: این راهپیمایی بزرگترین اجتماع بشری در جهان و بزرگترین تهدید برای مستکبران و زمینهٔ ظهور امام زمان (عج) است.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان یکی از بخش های شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان، به بهره برداری از این جاده پیش از آغاز کنگره عظیم اربعین تاکید کرد و گفت: ایجاد این جاده، به طول ۷ هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در دستور کار است.

وی همچنین به جانمایی مواکب در مرز مهران با در نظر گرفتن ملاحظات ترافیکی پرداخت و افزود: طرح ساماندهی میدان اربعین مسیر‌های ورودی و خروجی به این‌ میدان با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت بزودی آغاز خواهد شد.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام، نصب دستگاه ایکس ری و همچنین دوربین‌های پایش نظارتی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • کنایه آذری جهرمی به صداوسیما: «بنیاد آقاخان» عکس‌العملی شبیه «ساترا» نداشت
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت