Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی امنیت ملی، عبور زائران اربعین بدون هیچ حادثه ای را نشان‌دهنده امنیت بالا در ایران دانست که هیچ‌کس نمی‌تواند به این کشور گزند امنیتی وارد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی شمخانی ظهر امروز در بازدید خود از مرز چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو و نیم میلیون نفر ایرانی به همراه زائران غیر ایرانی از کشورهای شمال ایران و افغانستان و پاکستان، بدون هیچ حادثه امنیتی از طریق خوزستان وارد خاک عراق شدند و این علامت آشکاری است که نشان می‌دهد، امنیت در ایران چقدر بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: حماسه اربعین حسینی این را برجسته و نمایان کرد که ایران به‌عنوان یک کشور با ثبات، هیچ گزندی امنیتی را هیچ طرفی نمی‌تواند به آن وارد کند.   شمخانی با اشاره به اینکه خط عبور فعلی زائران اربعین در مرز چذابه زمانی خط خون بود، بیان کرد: وقتی یک شروری در کشور همسایه حاکم می‌شود، روابط همسایگی را مبتنی بر خواست استکبار جهانی تنظیم می‌کند. صدام این مسیر را خط خون برای درگیری بین ملت ایران و عراق قرار داده بود.   دبیر شورای عالی امنیت ملی با یادآوری خاطرات دفاع مقدس در این منطقه گفت: اولین عملیات بزرگ بین ارتش و سپاه یعنی طریق‌القدس در همین منطقه انجام شد. این خط خون امروز تبدیل شده است به خط محبت و مودت بین مردم ایران و عراق. هنوز ظرفیت‌های فراوانی به صورت کمی و کیفی در موضوع اربعین وجود دارد که امیدوار هستیم سال‌به‌سال این ظرفیت‌ها هم در بحث جمعیت و هم در زمینه هدف‌گذاری درست، توسعه پیدا کند.   شمخانی تأکید کرد: امیدوارم این مسیر اربعین حسینی تبدیل به یک تجمع ضد صهیونیستی برای دفاع از مردم فلسطین شود. منبع: مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: همه آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: از وظایف حاکمیت تولید است و در واقع این یک شاخص است، زیرا هر دولتی که بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است.

وی افزود: بعضی وقت‌ها هم مردم خودشان شاد هستند، اما برخی برخورد می‌کنند که جلوی این شادی را بگیرند، اما از جمله برنامه‌هایی که مردم را شاد می‌کنند برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است؛ که در کنار آن رویداد‌ها زمینه شادی فراوانی ایجاد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • ایران قدرتی منطقه‌ای است که به تدریج به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد
  • موشک‌های نقطه‌زن؛ نشان دهنده قدرت علمی ایران
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره طرح نور
  • چهارمین اطلاعیه پلیس درباره عفاف و حجاب / هوشمندسازی در طرح نور
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص عفاف و حجاب
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرای «طرح نور»
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص حفظ حریم و حرمت زنان سرزمین
  • شناسایی باند‌های سازمان یافته تجارت جنسی در طرح نور
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره اجرای طرح نور