Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، اهم اخبار اجتماعی امروز، جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ به شرح زیر است:

زنان تحصیلکرده ۳ تا ۴ برابر مردان بیکار هستند/ دستگاه‌ها مشکلات پزشکی ناشی از کودک همسری را باید به مردم آموزش دهند

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بیکاری زنان تحصیلکرده در اکثر نقاط کشور را ۳ تا ۴ برابر مردان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زبان انگلیسی و معلمان آن به هیچ عنوان از مدارس حذف نخواهند شد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره هدف از ارائه طرح رفع انحصار از زبان انگلیسی در نظام آموزشی همگانی کشور گفت: هدف کسانی که رفع انحصار از زبان انگلیسی را مطرح کرده اند، این است که منحصرا زبان انگلیسی در مدارس تدریس نشود و زبان‌های دیگر هم در مدارس و دانشگاه‌ها آموزش داده شوند.

اعزام ۲۷ زائر مصدوم از ایلام به تهران+اسامی

سخنگوی اورژانس کشور از اعزام ۲۷ زائر مصدوم از ایلام به تهران خبر داد.

مصدومیت ۲۰ زائر بر اثر واژگونی اتوبوس در کرمانشاه

رییس سازمان امداد و نجات از مصدومیت ۲۰ زائر بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور کرمانشاه_اسلام‌آباد غرب خبر داد.

فوت ۹۰ زائر در عراق تا امروز/ ورود ۲۹۴ هزار نفر طی ۲۴ ساعت گذشته به کشور/ شیوع آنفولانزا و اسهال

دبیر ستاد مرکزی اربعین از فوت ۹۰ زائر در عراق خبر داد و نحوه پرداخت بیمه به زائران مصدوم و فوت‌شدگان در عراق را توضیح داد.

تمهیدات پلیس برای تسهیل تردد زائران اربعین/ تردد روان در مرزهای چهارگانه

فرمانده نیروی انتظامی در بازدید از مرز چذابه با بیان اینکه تمام تلاش ما در مجموعه نیروی انتظامی فراهم آوردن تسهیلات لازم برای تردد زوار است؛ گفت: هم اکنون تردد در مرزهای چهارگانه به صورت روان انجام می‌شود.

هیچ مشکل و کمبودی در ارائه دارو و امکانات به زائران وجود ندارد/ بیمارستان الحسین نقطه استراتژیک خدمات درمانی هلال‌احمر در کربلا است

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: بیمارستان الحسین کربلا برای جمعیت هلال احمر ایران، نقطه‌ استراتژیک و مهمی است و اگر چنین مرکزی برای ارائه خدمات درمانی طراحی نمی‌شد، مشکلات بسیاری برای زائران بوجود می‌آمد.

یک طرفه شدن محور مهران به ایلام از ساعت ۱۶:۳۰ امروز

معاون اجرایی راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: به منظور تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی در مسیر بازگشت از مهران از ساعت ۱۶:۳۰ امروز ، تردد در جاده مهران به ایلام یک طرفه خواهد شد.

سفر ۳میلیون و ۱۰۰هزار ایرانی به عتبات/ بازگشت ۲میلیون و ۱۰۰هزار زائر به کشور تا کنون

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار زائر ایرانی از اول ماه صفر به عتبات عالیات سفر کرده‌اند، گفت: از این تعداد حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر نیز تا کنون به کشور بازگشته‌اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بسته خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه داشتن این دارو‌ها در عربستان ممنوع است

سردار رضا بنی‌اسدی‌فر با اشاره به اعزام نخستین گروه زائران عمره از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: «این دارو‌ها شامل هیرومرفین، آمپول پتیدین، آمپول مرفین، شربت اکسپکترانت کدئین، قرص و آمپول ترامادون، قرص متیل فنیدات، آمپول و قرص بوپرنورفین، آمپول و قرص دیازپام، قرص استامینوفن کدئین، شربت و قرص متادون است.»

به گزارش ایرنا، وی گفت: اعزام زائران با امنیت کامل و در آرامش شروع شده و در ۱۱ ایستگاه پروازی ادامه خواهد یافت.

این مقام انتظامی ادامه داد: پلیس فرودگاه‌های فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با آمادگی کامل تا ۱۳ اردیبهشت عملیات رفت را به پایان خواهد رساند.

وی افزود: امسال با هماهنگی صورت گرفته، همه پرواز‌ها توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد و بیش از پنج هزار زائر عمره و خدمه از طریق فرودگاه‌های مشخص شده، اعزام خواهند شد.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با تصریح بر اینکه پلیس فرودگاه‌های سراسر کشور عملیات حج عمره را به عنوان یک فرصت خدمت به زائران خانه خدا می‌دانند، خاطر نشان کرد: کارکنان پلیس فرودگاه‌ها پس از اعزام زائران عمره، آمادگی لازم را برای برگزاری عملیات حج تمتع کسب می‌کنند.

پس از بیش از ۹ سال توقف، عملیات عمره و اعزام زائران خانه خدا و سرزمین از بامداد فردا - دوشنبه ۳ اردیبهشت - از ۱۱ فرودگاه کشور در سراسر کشور آغاز و تا ۱۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

قرار است زائران خانه خدا در قالب ۱۱ پرواز به ترتیب از فرودگاه‌های مشهد (۳ اردیبهشت)، زاهدان (۴ اردیبهشت)، اهواز (۵ اردیبهشت)، تبریز (۶ اردیبهشت)، یزد (۷ اردیبهشت)، کرمان (۸ اردیبهشت)، بندرعباس (۹ اردیبهشت)، ساری (۱۰ اردیبهشت)، اصفهان (۱۱ اردیبهشت)، شیراز (۱۲ اردیبهشت) و مشهد (۱۳ اردیبهشت) و و همچنین در قالب ۱۱ پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم کشور عربستان خواهند شد.

در عملیات حج عمره امسال پنج هزار و ۷۲۰ زائر خانه خدا عازم سرزمین وحی می‌شوند، که دو هزار و ۸۶۰ زائر از فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و دو هزار و ۸۶۰ زائر از طریق فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) برای انجام این فریضه مقدس عازم عربستان می‌شوند.

تمامی پرواز‌ها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود و آخرین پرواز برگشت زائران در تاریخ ۲۳ اردیبهشت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی
  • همراه داشتن ۱۴ قلم دارو در عربستان برای زائران حج ممنوع است
  • ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان 
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • همراه داشتن این دارو‌ها در عربستان ممنوع است
  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟