Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن همتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به احداث یک واحد مجتمع پرورش ماهی غیرمجاز بهمراه یک واحد مسکونی در حریم و بستر رودخانه کهمان، اظهار داشت: بنا بر ارسال گزارشات اولیه ادارات منابع آب، راهداری، محیط زیست و ثبت اسناد مبنی بر احداث غیرمجاز این مجتمع، دستورات لازم جهت تخریب آن صادر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای موفق حکم تخریب این مجتمع، بیان کرد: گرچه مالکان این واحدهای غیرمجاز در هنگام اجرای حکم ممکن است مقاومت هایی از خود بروز دهند اما خوشبختانه به رغم این مشکلات، حکم اجرا و مانع فعالیت این واحد غیرمجاز شد.

همتی با اشاره به اینکه منطقه نمونه گردشگری کهمان در کشور شناخته شده است، اضافه کرد: باید مناطق گردشگری را زنده و آباد نگه داریم، نظارتها بر این منطقه باید مستمر باشد و جلوی ساخت و ساز غیرمجاز در این تفرجگاه قبل از برخوردهای قضایی گرفته شود.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی قبل از اینکه اتفاقی در حوزه کاری آنها رخ بدهد و مسائل و تبعات اجتماعی مربوط به آن پیش بیاید باید اقدامات پیشگیرانه لازم را بکار گیرند.

 دادستان الشتر با تاکید بر اینکه نباید منطقه کهمان را به حال خود رها کنیم، افزود: باید جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز در این منطقه گرفته شود چرا که منطقه نمونه گردشگری کهمان در کشور منطقه‌ای مطرح می‌باشد و اغلب گردشگران این منطقه را به عنوان مقصد گردشگری خود بر می‌گزینند و این امر باعث رونق منطقه می‌شود.

وی افزود: متأسفانه بعضی دستگاه‌ها ورود به موقع و پیشگیری نمی‌کنند و می‌گذارند وارد مرحله‌ای شود که دیگر کاری از دست کسی ساخته نیست و برای رفع مسئولیت خود شکایتی طرح می‌کنند و این به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

منطقه نمونه گردشگری گردشگری کهمان یکی از مناطق گردشگری شهرستان سلسله است که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده و هرساله گردشگران بسیاری از سراسر کشور از آن بازدید می کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعیین حریم رودخانه دادستانی کل کشور تصرف اراضی سلسله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان از تردد و توقف در حریم رودخانه ها خودداری کنند

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز با اشاره به تکمیل شدن ظرفیت سد دز و رهاسازی آب، بر بالا آمدن آب رودخانه دز هشدار داد.

او ادامه داد: شهروندان به ویژه اهالی روستاها از تردد و توقف در حاشیه و حریم رودخانه های دز و کارون خودداری کنند.

فرماندار اهواز گفت: با توجه به رهاسازی آب سد دز، به روستاهای حاشیه رودخانه ها اطلاع رسانی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • لزوم حفظ حریم مادی‌ها و انهار در ناژوان
  • در حوزه تخلفات شهری بیش از ۱۱۳۷ مورد تخریب و جمع‌آوری صورت گرفت
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • هشدار رهاسازی آب سد سفیدرود در گیلان
  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • شهروندان از تردد و توقف در حریم رودخانه ها خودداری کنند