Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:37:04 GMT

دستگیری سارق زن در پایانه مرزی مهران

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۳۲۶۹

دستگیری سارق زن در پایانه مرزی مهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی عظیمی در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران، گشت اطلاعاتی این تیپ متوجه زنی می شوند که در حال حمل کردن کیف سنگینی بوده لذا به وی مشکوک و نسبت به بررسی موضوع اقدام می کنند که متوجه مقادیر زیادی تلفن همراه و مبلغی وجه نقد می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: برابر بررسی های به عمل آمده و اعترافات متهمه، وی سعی می کرد در مسیر تردد و محل استراحت زائران زن قرار گرفته و با نزدیک شدن به آنها اقدام به تخلیه کیف پول و برداشتن تلفن همراه آنها کند.

فرمانده تیپ سوم امام حسین(ع) یگان های ویژه ناجا ادامه داد: طی استعلام اخذ شده از سامانه احراز هویت پایانه مرزی مهران ، متهمه سابقه ۱۰ فقره کیف زنی دیگر نیز داشته که به منظور طی مراحل قانونی به پلیس آگاهی مهران تحویل گردید.

سردار عظیمی عنوان کرد: اجازه نخواهیم داد افراد سودجو و فرصت طلب اهداف خود را اجرایی نموده و به مقصد برسند؛ تاکتیک های لازم در تمامی حوزه ها طراحی و تا بازگشت آخرین زائر به کشور ، اجرا خواهیم کرد لذا توصیه ما به این افراد این است که برای خود و دیگران مشکل ساز نشوند.

از متهمه ۲۱ دستگاه تلفن همراه، هجده میلیون و ششصد هزار ریال وجه نقد و بیست و هشت هزار دینار پول کشور عراق سرقتی کشف گردید.

کد خبر 4750164 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی علی عظیمی یگان ویژه اربعین 98 شهرداری تهران شورای شهر تهران اربعین حسینی هفته ناجا نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش محسن هاشمی قوه قضاییه شهر تهران پیروز حناچی ناجا آتش نشانی سازمان حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت

داریوش امانی معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: در بحث زیرساخت‌ها اقداماتی در مسیر‌های منتهی به پایانه مرزی در حال انجام است، بر اساس پیش‌بینی‌ها یک هفته قبل از اربعین حسینی پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: قسمتی از این پروژه‌ها مربوط به روکش آسفالت، رفع نقاط حادثه‌خیز، روشنایی، نصب نیوجرسی و تابلو علائم بوده که در حال انجام است.

معاون وزیر راه بیان کرد: سال گذشته پروژه‌های بسیاری در پایانه‌های مرزی انجام گرفت، در این خصوص حجم زیادی از مطالبات پیمانکاران به میزان ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت پیش بینی شده است.

امانی یادآور شد: پروژه‌هایی که در پایانه‌های مرزی انجام می‌شود مربوط به بحث بهسازی و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، افزایش سایبان‌ها، مه‌پاش و ایجاد تونل‌های سرد در این ایام گرم از سال است.

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام تاکید کرد: در پایانه برکت مهران نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش سایبان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مسقف کردن سازه‌ها در این محوطه انجام شده است.

وی بیان کرد: در بحث ناوگان حمل و نقل نیز که چندین سال است با مشکل نوسازی مواجه هستیم نشست‌هایی برگزار شده است تا بتوانیم تعدادی اتوبوس را از خارج از کشور وارد و از ظرفیت کارخانجات و صنایع بزرگ نیز در این ایام و در زمان مسیر رفت زوار بهره بگیریم.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد