Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@01:37:39 GMT

سارق پارکینگ چذابه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۴۱۹۱

سارق پارکینگ چذابه دستگیر شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان درباره با سرقت از خودروهای پارک شده در پارکینگ مرز چذابه اظهار کرد: دو روز پیش یکی از زائران پس از مراجعه به پارکینگ اعلام کرد که خودروی من در محلی که پارک کردم وجود ندارد تمام نیروهای نظامی و انتظامی برای پیدا کردن خودرو بسیج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه از ظرفیت‌های تمام نیروهای انتظامی، بسیج و ارتش جهت کنترل وضعیت استفاده شد، افزود: به یک خودرویی که هنوز در پارکینگ مانده بود و آن را ترک نکرد مشکوک شدند که ساعاتی پیش پس از شناسایی صورت گرفته، صاحب خودرو دستگیر شد.

فرماندار دشت‌آزادگان با بیان اینکه سارق از استان دیگر بود، گفت:  پس از تفتیش خودروی سارق متوجه شدند اقلام سرقت شده از خودروهای دیگر را در داخل خودروی خود پنهان می‌کرد.

سیلاوی در رابطه با سرقت خودرو یکی از زائران بیان کرد: خودرو این زائر از پارکینگ خارج نشده اما پلاک آن را تغییر داده بودند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فرماندار سرقت بسیج خودرو بسیج خودرو سرقت فرماندار پارکینگ چذابه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت خودرو‌های پراید مدل پائین و همچنین قطعات خودرو در سطح شهرستان اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

 سرهنگ چگنی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در شهرستان اراک شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.
او گفت: متهم در بازجوئی‌های فنی کارآگاهان و در مواجهه با ادله و مدارک وقوع جرم لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره سرقت خودرو پراید و بیش از ۳۰ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف و در این راستا تمامی خودرو‌های سرقتی و بخشی از لوازم و محتویات داخل خودرو کشف و تحویل مالباختگان شد.
سرهنگ چگنی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه در عملیات جداگانه افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو