Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اجتماع بزرگ اربعین حسینی سبب «اخوت، برادری، وحدت و اتحاد» تمام مسلمانان جهان اسلام می‌شود ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

ماموستا فایق رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با تسلیت ایام اربعین و قبولی زیارت زائران حسینی اظهار داشت: حقیقتاً حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی اربعین حسینی به‌دلیل عشق، علاقه و محبت مسمانان سراسر جهان به امام حسین(ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری  با بیان اینکه زیارت بزرگان، صالحان و انسان‌های بزرگ‌مرد قلب انسان‌ها را منور می‌کند، افزود: اربعین حسینی وحدت و اتحاد در بین مسلمانان جهان اسلام ایجاد کرده چراکه هرساله تمام عاشقان و دلدادگان حسینی این حرکت بزرگ مردمی را راه انداخته و قدرت و اقتدار خود را به دشمنان اسلام و نظام نشان می‌دهند.

وی با ذکر اینکه واقعه کربلا هیچ‌گاه در دل مسلمانان فراموش نمی‌شود، تصریح کرد: امام حسین(ع) برای مقابله با ظلم، استکبارستیزی، حریت و آزادی جامعه بشریت قیام کرد و این راه همچنان تداوم دارد.

ماموستا خدایی: توطئه‌چینی دشمنان در سایه اجتماع بزرگ اربعین حسینی ناکام ماندماموستا راستی: ناآرامی‌های اخیر عراق برای کمرنگ‌کردن حرکت عظیم اربعین ترفند دشمنان بودماموستا خالدی: پیاده‌روی اربعین تجلی وحدت و اجتماع بزرگ مسلمانان شیعه و سنی است

وی با بیان اینکه اربعین نماد آزادی است، گفت: حقیقتاً حضور در اجتماع بزرگ اربعین حسینی از دیدگاه اهل‌سنت جائز و انسان را به پروردگار نزدیک می‌کند.

ماموستا رستمی معتقد است که اجتماع بزرگ اربعین حسینی سبب «اخوت، برادری، وحدت و اتحاد» تمام مسلمانان جهان اسلام می‌شود چراکه حضور میلیون‌ها نفر در این مراسم معنوی بیانگر همبستگی شیعه و سنی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: باید دشمنان از حضور گسترده مردم در راهپیمایی اربعین درس عبرت بگیرند و بدانند که وحدت و اتحاد مسلمانان گسستنی نیست.

انتهای پیام/

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا

اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا،مجریان طرح نور ( عفاف و حجاب) در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها (صحن امام رضا علیه السلام)با حضور سردار رادان فرماندهی کل انتظامی کشور برگزار می شود.

زمان برگزاری این اجتماع،پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ، ساعت ۱۶:۳۰ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان
  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب