Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد محمدی فر با اشاره به آمار ورودی و خروجی مرز‌ها در روز شنبه ۲۷ مهر ۹۸ اظهارداشت: امروز شنبه ۹۹ هزار و ۶۲۴ نفر وارد کشور شده و در همین روز ۳ هزار و ۳۳۶ نفر از کشور خارج شده اند.

وی با اشاره به تعداد زائرانی که از مرز مهران تردد کرده اند، گفت: ۵۸ هزار و ۲۰۱ زائر امروز از مرز مهران وارد کشور شده و ۸۰۴ نفر از این مرز از کشور خارج شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد اربعین حسینی تصریح کرد: ۲ هزار و ۵۸۰ نفر از مرز شلمچه وارد کشور شده و همچنین ۳۶۰ نفر از همین مرز از کشور خارج شده اند.

وی افزود: ۲۲۹ نفر از مرز خسروی وارد کشور شده و ۱۱۷ نفر از کشور خارج شده اند و همچنین ۱۲ هزار و ۱۷۷ نفر از مرز چذابه وارد کشور شده و از همین مرز ۱۷۴ نفر از کشور خارج شده اند.

محمدی فر با اشاره آخرین آمار تردد هوایی گفت: ۲ هزار و ۶۱۱ نفر از طریق مرز هوایی امروز وارد کشور شده و هزار و ۵۷۹ نفر از مرز هوایی از کشور در امروز خارج شده اند.

دبیرستاد اربعین حسینی با اشاره به تعداد زائران خارج شده از کشور گفت: از اول محرم ۳ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۲۲۶ نفر از کشور خارج شده و از اول ماه صفر ۳ میلیون و ۵۵ هزار و ۶۱۴ نفر از کشور خارج شده اند.

محمدی فر در پایان گفت: همچنین از اول ماه محرم دو میلیون و ۷۱۲ هزار و ۱۹ نفر و از اول ماه صفر ۲ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۳۵۷ نفر وارد کشور شده اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مرز خسروی مرزچذابه زائران اربعین حسینی مرزهوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۵۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری جدید از محمود احمدی نژاد در خارج از کشور درحال خوش و بش کردن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد روز گذشته عازم مجارستان شد تا آنگونه که دولت بهار روایت کرده در یک نشست علمی و تخصصی پیرامون « ارزش های مشترک در محیط زیست جهانی» شرکت کند.

در همین راستا، کانال دولت بهار تصاویری از خوشامدگویی رئیس دانشگاه ملی لودوویکای مجارستان به رئیس دولت های نهم و دهم و نشست آنان منتشر کرده است.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904024

دیگر خبرها

  • تصاویری جدید از محمود احمدی نژاد در خارج از کشور درحال خوش و بش کردن
  • ۱۰ استان کشور از تنش آبی خارج شد
  • محور علی آباد-گرگان با ثبت ۷۶ هزار تردد جز پر ترددترین محورگلستان
  • تا ۱۰ سال آینده مجبوریم پزشک وارد کنیم
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند
  • از پذیرش اتباع جدید معذوریم؛ از ایران خارج شوند
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند           
  • تیپ متفاوت ژیلا صادقی در خارج از کشور خبرساز شد(+عکس)
  • تیپ ژیلا صادقی در خارج از کشور حاشیه‌ساز شد