Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@09:59:01 GMT

وزیر کشور:60درصد از زوار با وسیله شخصی رفتند

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۶۲۹۵

وزیر کشور گفت: حدود ۶۰ درصد از زوار با وسیله شخصی رفتند، بنابراین به محض رسیدن به ماشین‌های‌شان سریع رانندگی نکنند، جا و مکان و خدمات مهیا شده چند ساعتی استراحت کنند. ناطقان: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز با حضور در محل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور از مرکز مانیتورینگ راه‌های کشور بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز در این مرکز حضور داشت.

رحمانی فضلی با تسلیت ایام اربعین اظهار کرد : با هماهنگی و همدلی و همکاری دستگاه های اجرایی، مردم خوبمان و زوار توفیقات مهمی در مراسم اربعین امسال داشته‌ایم. بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر زائر نسبت به سال قبل داشته‌ایم، قطعا موانعی بوده که برای رفع موانع اقدام می‌کنیم.

وزیر کشور تاکید کرد: هیچ مشکلی در حوزه تردد، خدمات و امنیت نداشته‌ایم. این بدان معنا نیست که کاستی‌ نبوده؛‌ چرا که ما برای رفع آن‌ها اقدام می‌کنیم.  

وی ادامه داد: یکی از نگرانی‌های ما برای برگشت زوار بود که در زمان ازدحام بازگشت بتوانیم هماهنگی های لازم را انجام دهیم. در این بخش با مدیریت، برنامه‌ریزی، تکنولوژی و علم در کنار مسئولیت پذیری شاهد روانی جاده ها و کم خطر بودن آن‌ها بودیم.

وی در ادامه از رانندگان اتوبوس، خلبانان و همه رانندگان جاده‌ای، کارکنان راه و شهرسازی و وزیر راه تشکر کرد.

وزیر کشور گفت: حدود ۶ میلیون و دویست هزار  نفر تردد داشته‌ایم؛ این آمار رکوردهای جدیدی است که نشان دهده قدرت و قوت برنامه ریزی است.

وی یادآور شد: ما وارد کشور دیگری می شویم و با قوانین و مقررات آنان مواجهه هستیم، کشور عراق همکاری های خیلی خوبی داشت؛ اما زیرساخت‌هایی هم  لازم  است که با همکاری در آینده آن‌ها را هم حل می‌کنیم.

وزیر کشور خطاب به زائرین گفت: توصیه می‌کنم پس از زیارت، زوار سریع بازگردند. حدود ۶۰ درصد از زوار با وسیله شخصی رفتند، بنابراین به محض  رسیدن به ماشین‌های‌شان سریع رانندگی نکنند. جا و مکان و خدمات مهیا شده چند ساعتی استراحت کنند. منبع: ایسنا برچسب ها: وزیر کشور ، زوار ، وسیله شخصی ، اربعین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وزیر کشور زوار وسیله شخصی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجی: افزایش ۴۶ درصدی استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ جواد اوجی، وزیر نفت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  بیش از ۱۲۰۰ شرکت توانمند داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: از توان صنعت‌گران، پیمانکاران، مشاوران و فعالان صنعت نفت و گاز داخلی‌مان استفاده کرده و به این کار ادامه خواهیم داد. وزارت نفت دولتِ مردمی نشان داد معطل شرکت‌های خارجی یا برجام نمانده است. امروز بیش از ۳۰۰ پروژه جدید و نیمه کاره به ارزش ۱۲۰ میلیارد دلار را به کمک این عزیزان در دست انجام داریم.

وزیر نفت افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت، افزایش ۵۰ میلیون مترمکعبی تولید گاز و تولید بیش از ۱۰ میلیون تن محصولات پتروشیمی و فرآینده‌های نفتی را از نشانه‌های موفقیت وزارت نفت دولت رییسی برشمرد.

اوجی ادامه داد: موفقیت وزارت نفت متکی بر ظرفیت و توانمندی‌های داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان بود. این نوید را می‌دهیم که با اتکا به ظرفیت نفت و گاز داخلی رشد ۲۰ درصدی سال ۱۴۰۲ را در سالجاری افزایش دهیم.

وی از افزایش تولید نفت به بیش از ۵.۵ میلیون بشکه در روز خبر داد و افزود: همچنین تولید گاز را به یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون مترمکعب در روز افزایش خواهیم داد.

وزیر نفت یادآور شد: در ابتدای دولت با ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان طرف قرارداد بودیم که این عدد در سالجاری به ۶۷۶ شرکت دانش‌بنیان افزایش یافت و حدود ۱۰۰۰ قرارداد به ارزش یک میلیارد دلار با این شرکت‌ها منعقد کرده‌ایم.

اوجی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت صدور کارت هوشمند سوخت گفت: طبق قانون بودجه وزارت نفت موظف است عملیات سوخت‌گیری در پمپ‌بنزین‌ها تا سقف ۹۵ درصد را از طریق کارت سوخت خودرو‌های شخصی انجام دهد. ما نیز به تدریج در حال پیاده کردن این وظیفه قانونی هستیم. ۱۹ میلیون کارت سوخت هوشمند شخصی در اختیار مردم است که البته اندکی از مردم کارت‌شان گم شده یا هنوز موفق به دریافت کارت خود نشده‌اند.

وی ادامه داد: تا سال گذشته حدود ۳۰ درصد مردم از کارت سوخت خود برای سوخت‌گیری استفاده می‌کردند که این عدد در سالجاری به ۷۶ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید باسکول دقیق و اصل
  • پرواز در دنیای مد با جت شخصی شنل! (عکس)
  • اوجی: افزایش ۴۶ درصدی استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین
  • هزینه یک جت شخصی چقدر است؟
  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • ۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: دانش‌آموز وسیله نیست/ برخورد قانونی با معلم بلاگرها