Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@13:22:35 GMT

جمع‌آوری 55هزار تن زباله در کربلا

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۶۴۸۶

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از جمع‌آوری ۵۵ هزار تن زباله در کربلا طی ١٢ روز گذشته خبر داد. ناطقان: مجتبی یزدانی با اشاره به حضور نیروهای خدمات شهری در شهرهای کوفه، نجف، کربلا و حدفاصل این دو شهر گفت: ٣۵٠ نیرو در کوفه، ٣۵٠ نیرو در نجف و حدود هزار نیرو در کربلا با همراهی نیروهای عراقی مسئولیت نظافت و رفت و روب را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به ارسال تجهیزات لازم از جمله مخزن پسماند، بیل، کیسه زباله، جارو و ... برای نظافت معابر اضافه کرد: گزارش ها حکایت از رضایت مردم از اقدامات مدیریت شهری پایتخت دارد، البته تمامی اقدامات با همکاری و هماهنگی طرف عراقی انجام شده است.

یزدانی با اشاره به نظافت شهر کربلا تصریح کرد: به طور میانگین روزانه هزار و ٢٠٠ تن زباله در کربلا جمع آوری شد که این میزان با نزدیک شدن به روز اربعین افزایش یافت.

وی گفت: به طور کلی، نیروهای شهرداری تهران در روزهای گذشته در مجموع حدود ۵۵ هزار تن زباله جمع آوری کردند که با ماشین های شهرداری کربلا به سمت محل های دپو منتقل شد. منبع: فارس برچسب ها: جمع آورز ، زباله ، کربلا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: زباله کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب یک مجموعه شهری معروف پایتخت در جذب نیرو: ۲ ماه کار، بعد اخراج!

به گزارش خبرآنلاین،برج میلاد در اقدامی عجیب در ماه های پایانی سال گذشته فراخوان استخدام داد و با جذب نیروهای جوان و حقوق ۵ میلیون تومانی، از خدمات آنها در ایام پربازدید سال بهره گرفت.

کانال تلگرامی چند ثانیه در خبری نوشت: حالا بعد از پایان تعطیلات عید و کاهش آمار بازدیدکنندگان، نیروهایی که ۲ تا ۳ ماه از جذب آنها گذشته بود از این مجموعه کنار گذاشته و حتی حقوق این افراد نیز پرداخت نشده است!

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902798

دیگر خبرها

  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • اقدام عجیب یک مجموعه شهری معروف پایتخت در جذب نیرو: ۲ ماه کار، بعد اخراج!
  • سلاح رعب آوری که استحکامات غیرقابل نفوذ را درهم می‌کوبد
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • خبر خوب| شهری که پرنده‌ها هم حواسشون به تمیزی هست