Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:44:08 GMT

آموزش بیش از ۳ هزار نفر در کنگره سراسری پزشکی ورزشی

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۶۵۱۵

آموزش بیش از ۳ هزار نفر در کنگره سراسری پزشکی ورزشی

به گزارش خبرگزاری مهر، چهاردهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی و نمایشگاه تجهیزات پزشکی عصر روز جمعه بعد از سه روز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کار خود پایان داد. دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ با اعلام تحقق اهداف از پیش تعیین شده در این کنگره گفت: کنگره های پزشکی ورزشی فدراسیون هر دو سال یک بار برگزار می شود و کنگره چهاردهم  با استقبال خوبی از طرف پزشکان، مربیان، ورزشکاران و دانشجویان همراه بود و طی آن ۱۰۲ سخنران در قالب سخنرانی و پنل و کارگاه و ۱۲ مقاله به صورت پوستر ارائه و ۱۹ کارگاه کاربردی برگزار شد و در مجموع بیش از ۳ هزار نفر تحت آموزش قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ افزود: یکی از تفاوت های این کنگره با کنگره های گذشته این بود که سعی کردیم از تعداد سخنرانی ها و کارهای تکراری کاسته و به مباحث کاربردی تر بپردازیم که با استقبال خوبی همراه بود و شاهد بودیم که حتی تا روز آخر تمام کارگاه ها با استقبال بالای علاقه مندان همراه بود.

 نوروزی خاطر نشان کرد: در برخی کارگاه ها و سمینارها بیش از ۶۰۰، ۷۰۰ نفر حضور داشتند که این مهم نشان از برگزاری هدفمند بود و خوشبختانه با وجود استقبال بالا، نظم خوبی بر روند برگزار حاکم  بود و بدون هیچ گونه وقفه ای تمام برنامه های از پیش تعیین شده اجرا شدند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با قدردانی از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و انجمن علمی پزشکان ورزشی، افزود: این عزیزان در برگزاری این کنگره نقش مهمی ایفا کردند و قدردان آنها هستیم.

نوروزی در خصوص نمایشگاه تجیهزات پزشکی گفت: این نمایشگاه با رویکرد حمایت از تولید ملی برگزار شد و خوشبختانه در این بخش نیز شاهد استقبال بالای تولید کنندگان و همچنین بازدید کنندگان بودیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: با وجود موفقیت های چشمگیر کنگره قطعا در روزهای آینده نشست های کارشناسی و آسیب شناسی لازم را برگزار خواهیم کرد تا در دوره های آتی کنگره های پزشکی ورزشی از نقطه نظر کیفی و کمی همچنان سیر صعودی داشته باشند.

کد خبر 4750339

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون پزشکی ورزشی غلامرضا نوروزی پزشکی ورزشی تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال تیم فوتبال امید ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی فوتبال کامبوج کشتی فرنگی مارک ویلموتس جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد

رامین نارویی مدیرعامل انجمن سرای امید و همدلی حامی کودکان سیستان و بلوچستان گفت: شخصیت دوران کودکی همانند پی یک ساختمان بوده، بنابراین زمانی می‌توانیم روی یک پی ساختمانی بنا کنیم که مستحکم باشد، در واقع تربیت یک فرآیند است که باید حتما از دوران کودکی شکل بگیرد.

وی اظهارداشت: نقش پدر و مادر در شکل گیری شخصیت، رفتار و احساسات کودکان بسیار موثری و تعیین کننده است.

لیلا سایگانی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: انجام کار‌های فرهنگی و آموزشی، سبب ارتقای شاخص‌های آگاه سازی، شناسایی و پرورش استعداد‌ها و در نتیجه کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

در پایان ضمن تجلیل از کودکان نمونه خاش، از مسوولان و حامیان حقوق کودکان و خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های سراسری روز 6 اردیبهشت
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • طب ایرانی زمینه ساز توریسم درمانی در کشور
  • طب ایرانی می تواند برای کشور ارزآوری داشته باشد