Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی دایی مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته مصاحبه ای را با روزنامه گاتزتا ایتالیا درباره نزدیک بودن کریستیانو رونالدو به رکورد گل های ملی اش انجام داد. دایی در این مصاحبه تاکید کرد که این رکورد متعلق به مردم ایران است و خوشحال است که بازیکن بزرگی مثل رونالدو این رکورد را می شکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم پیشین تیم ملی ایران از رونالدو تمجید کرد و او را جزو سه بازیکن برتر فوتبال دانست. همچنین به گفته دایی، تاثیر رونالدو در تیم ملی پرتغال به مراتب بیشتر از تاثیر لیونل مسی در آرژانتین بوده و برای همین مسی شانس کمتری برای رسیدن به رکورد ملی دایی دارد.

این بخش از صحبت های علی دایی در رسانه های داخلی بازتاب یافت. همچنین گفتگوی دایی در سایت های پرتغالی وایتالیایی هم انعکاس بسیار زیادی داشته است و تقریبا تمام سایت های معتبر این کشورها به اظهارات دایی درباره رونالدو و رکورد گل های ملی پرداخته اند.

اما بخشی از صحبت هایی دایی که کمتر مورد توجه قرار گرفته است به علاقه مندی هایش از لیگ ایتالیا مربوط می شود.

کاپیتان و سرمربی پیشین تیم ملی ایران در بخشی از صحبت هایش اعلام کرد که یوونتوس با رونالدو شانس بیشتری برای قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دارد.

دایی همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا مسابقات سری A ایتالیا را از ایران دنبال می کند؟ گفت: من لیگ ایتالیا را دنبال می کنم و دوست دارم بازی های ناپولی و یوونتوس را ببینم.

آقای گل فوتبال جهان در ادامه در پاسخ به این سئوال که به کدام بازیکن در لیگ ایتالیا علاقه دارد؟ تاکید کرد: اکثر بازیکنانی که در بیانکونری (یوونتوس) بازی می کنند را تحسین می کنم اما اگر مجبور باشم نام بازیکن دیگری را به جز کریستیانو رونالدو بیاورم، می گویم وویچخ شزنی. (دروازه بان لهستانی تیم یوونتوس)

256 43

کد خبر 1312135

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی دایی باشگاه یوونتوس اربعین پیاده روی اربعین سوریه ترکیه دونالد ترامپ کردهای سوریه ایالات متحده آمریکا کربلا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو

بونجورنو شاید تورینو را در تابستان 2024 ترک کند

طرفداری | تعداد تیم های علاقه مند به جذب الساندرو بونجورنو، مدافع ایتالیایی تورینو افزایش یافته است.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، ناپولی تحرکاتی برای جذب الساندرو بونجورنو داشته اما اینتر نیز نام او را در صدر فهرست گزینه های تقویت خط دفاعی تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی قرار داده است. یوونتوس هم وضعیت این مدافع 24 ساله را زیرنظر خواهد داشت و در صورت جدایی یکی از مدافعانش برای خرید او اقدام خواهد کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اودینزه ۱-۱ ناپولی (سری آ ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟