Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه صنعتی شریف از پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی برای دانشجویان این دانشگاه از آبان‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: شیوه‌نامه دریافت بورسیه‌ کمک‌هزینه‌ تحصیلی بنیاد حامیان دانشگاه شریف در آینده نزدیک تدوین خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر فوژان صباحی با اعلام این خبر افزود: اعطای کمک‌هزینه‌ی تحصیلی ٥٠٠ دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف توسط نیکوکاران از آبان ماه ۱۳۹۸ عملیاتی خواهد شد و تمامی خیرین می توانند در این پویش شرکت کنند و برای توسعه آموزش عالی به این حرکت خیرخواهانه بپیوندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرایط و شیوه‌نامه دریافت بورسیه‌ کمک‌هزینه‌ تحصیلی بنیاد حامیان دانشگاه شریف در آینده نزدیک توسط معاونت دانشجویی دانشگاه تدوین و اعلام خواهد شد. این حمایت از نوع پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی بوده و ماهانه دو میلیون ریال (برای 10ماه در طی یک سال تحصیلی) به‌حساب هر یک از دانشجویان معرفی‌شده توسط معاونت دانشجویی واریز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف دکتر صباحی یادآور شد: بنیاد حامیان دانشگاه صنعتی شریف که فعالیت خود را به همت جمعی از نیکوکاران علاقه‌مند به رشد و شکوفایی آموزش عالی در کشور از زمستان ۱۳۹۷ آغاز کرده، اقدامات متنوع و متعددی را در ارتباط با توسعه فضای فیزیکی و کمک به فعالیت‌های آموزشی و رفاهی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف انجام داده است.

مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه صنعتی شریف در پایان خاطرنشان کرد: این بنیاد باهدف بهره‌گیری از توانمندی‌های مادی و معنوی خیرین و واقفان، دانش‌آموختگان و دوستداران دانشگاه، ساماندهی فعالیت‌های نیکوکارانه و تشویق و ترغیب نیک‌اندیشان در تقویت و گسترش زیرساخت‌های علمی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه را در دستور کار خود دارد. و در این راستا، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی به دانشجویان واجد شرایط، یکی از برنامه‌های بنیاد حامیان به شمار می رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه شريف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند از کمک‌ هزینه تحصیلی بهره‌مند شدند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک بیرجند گفت: ۲ هزار و ۶۷۲ دانش‌آموز و دانشجو از حمایت‌های این نهاد نظیر کمک هزینه تحصیلی بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد مهران‌پور اظهار داشت: 2 هزار و 500 دانش‌آموز از کمک هزینه تحصیلی به ازای هر نفر 300 هزار تومان و بسته‌های تحصیلی به ارزش هر بسته 500 هزار تومان بهره‌مند شدند.

وی گفت: همچنین به 172 دانشجوی تحت حمایت این نهاد در دانشگاه‌های مختلف دولتی، آزاد، پیام‌نور و علمی و کاربردی با توجه به مقطع تحصیلی از یک میلیون و 300 هزار تومان تا پنج میلیون تومان برای هر ترم پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک بیرجند با اشاره به بهره‌مندی 41 دانشجو از تسهیلات دانشجویی صندوق امداد ولایت تصریح کرد: میانگین پرداخت وام از یک میلیون تومان تا 25 میلیون تومان با توجه به مقطع تحصیلی بوده است.

مهران‌پور به حمایت از نخبه‌ها هم اشاره کرد و ادامه داد: 92 نخبه از کمک هزینه نخبگی با توجه به سطح نخبگی از 4 میلیون تومان تا 8 میلیون تومان بهره‌مند شدند.

به گفته وی 425 دانش ‌آموز در طرح تابستانه کانون شهید‌ آوینی آموزش‌های نظری و مهارتی را دریافت کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک بیرجند با بیان اینکه 350 مددجو در دوره‌های آگاه‌سازی و آموزش خانواده شرکت کردند، افزود: افراد در این دوره‌ها آموزش‌هایی در زمینه تربیت فرزند، سبک زندگی اسلامی، آسیب‌های اجتماعی، مهارت‌‌های زندگی و... را کسب کردند.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • اظهارات رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان در مورد بورسیه صنعتی دانشجویان
  • ۲۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند از کمک‌ هزینه تحصیلی بهره‌مند شدند
  • اعتراض دانشجویان به تعطیلی ۲۳ ماهه مسجد دانشگاه شریف
  • برخورد پلیس آلمان با تجمع حامیان فلسطین
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بروجرد آغاز به کار کرد + عکس و فیلم
  • دانشجویان دانشگاه‌های اکسفورد و کمبریج به جنبش حامیان فلسطین پیوستند
  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • شرف دانشجویان آمریکایی از خادمان حرم‌های شریف بیشتر است