Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امروز در شهر‌های مختلف کشور، عاشقان حسینی که از همایش بزرگ پیاده‌ روی اربعین و زیارت بارگاه منور امام حسین (ع) در کربلا جا مانده اند با عنوان "جاماندگان اربعین" در مسیر‌های منتهی به اماکن متبرکه پیاده‌روی و عزاداری می‌کنند.

در مشهدالرضا (ع) نیز این پیاده روی همراه با عزاداری و سوگواری دلباختگان ائمه اطهار و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد و عزاداران مسیری را تا حرم مطهر رضوی همراه با نوحه سرایی و سینه زنی پیمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صبح امروز عاشقان حسینی همزمان با اربعین با تجمع در بوستان ملت و با قرائت زیارت عاشورا پیاده روی خود به سمت حرم مطهر رضوی را آغاز کردند.

جمعیت دو هزار نفری زنان، مردان، جوانان، سالمندان و خردسالان با در دست داشتن بیرق سیاه لبیک یا حسین با سینه زنی و نوحه سرایی گام در مسیر عاشقی نهادند و با شور حسینی مسیر بوستان ملت به سمت بلوار معلم، میدان استقلال، بلوار فردوسی و چهارراه ابوطالب تا حرم مطهر رضوی را پیاده روی کردند.

در طول مسیر ۱۲ کیلومتری پیاده روی جاماندگان اربعین نیرو‌های انتظامی، بسیج و انتظامات،  عوامل ناحیه بسیج سپاه سلمان و شهرداری منطقه ۱۱ مشهد هم حضور داشتند تا این آئین در فضای امن و منظم انجام شود.

دلباختگان حسینی پس از طی مسیر مشخص شده و شرکت در نماز جماعت ظهر اربعین  با پیوستن به خیل عزاداران حسینی در حرم مطهر رضوی عزاداری خود را کامل کردند.

  منبع:ایرنا

انتهای پیام//ف. س     سوگواری جاماندگان حسینی در مشهد در جوار حرم امام هشتم (ع)

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین مناسبت های مذهبی ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه

دریافت 54 MB کد خبر 6089193

دیگر خبرها

  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد