Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علی صفرزاده مسئول موکب قمر بنی‌هاشم خرم‌آباد اظهار داشت: امسال با توجه به ازدحام و جمعیت بالای زائران، در طول ۱۰ الی ۱۲ روز گذشته توانستیم حداقل روزانه ۳۰۰ نفر زائر آقا و ۲۰۰ نفر زائر خانم اسکان دهیم و روزانه هزار صبحانه، ناهار و میان وعده و شام در این موکب طبخ کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، گفت: همچنین توانستیم برای دومین سال مجوز ورود هیئت به بین الحرمین را در شب اربعین بگیریم و به صورت دسته عزاداری و با سیستم صوتی در قالب هیئت خرم آباد و استان لرستان از باب القبله امام حسین (ع) وارد حرم و بین الحرمین شویم و از باب القبله حضرت ابوالفضل (ع) خارج شویم.

مسئول موکب قمر بنی هاشم و مسئول هیئت قمر بنی هاشم تنها هیئت ثبت شده در کشور عراق به نام مردم خرم‌آباد، تصریح کرد: تیم پزشکی در این موکب تکمیل بود و توانستیم به زائران خدمت رسانی کنیم و همچنین سقاخانه‌ای داشتیم که در خدمت زائران بود و به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مردم بود و چای و آب میوه در اختیار زوار قرار می‌داد.

انتهای پیام/م

پذیرایی روزانه از ۱۰۰۰ زائر اربعین در موکب قمر بنی‌هاشم خرم‌آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین حسینی احکام شرعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی بانک جهانی برای آغاز پروژه «کاسا هزار» در افغانستان

شرکت توزیع برق افغانستان (برشنا) اعلام کرد بانک جهانی کار پروژه انتقال برق کاسا هزار در افغانستان را در ماه جاری آغاز می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حکمت‌الله میوندی» شرکت توزیع برق افغانستان (برشنا) اعلام کرد در آخرین نشستی که این اداره با نمایندگان بانک جهانی و شرکت‌های قراردادی در ترکیه داشتند، تصمیم گرفته شد که کار پروژه انتقال برق کاسا هزار در اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شود.

پروژه کاسا هزار، پروژه انتقال انرژی از تاجیکستان و قیرقیزستان به پاکستان از طریق افغانستان به ارزش 1.2 میلیارد دلار است.

هزینه کل این پروژه بیش از یک میلیارد دلار برآورد شده و اعتبارات لازم توسط بانک جهانی، بانک توسعه اسلامی، بانک سرمایه‌گذاری اروپا و بانک بازسازی و توسعه اروپا به این پروژه اختصاص یافته است.

این پروژه در افغانستان از 33 شهرستان ولایت‌های قندوز، پنجشیر، بغلان، کاپیسا، کابل، لغمان و ننگرهار عبور می‌کند و با عملی شدن آن ولایت‌های یاد شده از برق بهره‌مند خواهند شد.

افغانستان: پروژه «کاسا-1000» ماه آینده میلادی اجرایی می‌شودبانک جهانی کار پروژه «کاسا-1000» در افغانستان را از سر می‌گیردتاجیکستان، قرقیزستان و پاکستان خواستار بازگشت افغانستان به «کاسا-1000» شدند

طرح پروژه کاسا هزار در سال 2008 میلادی تدوین شد و در سال 2018 میلادی قراردادها میان کشورهای دخیل به امضا رسید، اما پس از زمان به قدرت رسیدن دوباره طالبان، هنوز کار عملی این پروژه در افغانستان آغاز نشده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • گل اول تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی
  • اعزام هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • ۱۵۰۰ زائر توسط «هما» در ۳ روز اول عملیات حج عمره اعزام شدند
  • اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 
  • آمادگی بانک جهانی برای آغاز پروژه «کاسا هزار» در افغانستان
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است