Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد طباطبایی ظهر شنبه در گفت و گو با رسانه ها، حضور مردم در پیاده روی اربعین را وصف ناپذیر دانست و اظهار داشت: این پیاده روی موجب اتحاد شیعیان شده و نقشه های دشمن را از بین می برد.

وی، گفت: پیاده روی اربعین درس ها و پیام های زیادی به ما می دهد،  یکی از مهم ترین پیام ها اتحاد شیعیان از سراسر دنیا و یکی بودن هدف آنها است که به عشق حضرت اباعبدالله الحسین و به یاد حضرت زینب سلام الله علیها قدم به این مسیر می گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان پیروی از ولایت و همراه بودن با امام را یکی دیگر از پیام های اربعین دانست و افزود: همراه با امام بودن و حرکت در مسیر امام باعث هدایت و بصیرت انسان و شناخت حق و باطل می شود و اینکه انسان در مقابل ظلم و ستم ساکت نماند و به مبارزه با آن برخیزد، دشمنان ما از این اتحاد شیعیان هراسانند و تلاش های آنها نیز راه به جایی نخواهد برد.

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به حضور افراد خردسال، نوجوان، جوان،  میانسال و کهنسال، گفت: بسیاری از افراد با خانواده های خود در این پیاده روی اربعین حضور پیدا کردند که این نشان از عشق،  ارادت و علاقه بی شمار آنها به حضرت سیدالشهداست.

وی، همچنین به فعالیت موکب الحسین(ع) اوقاف لرستان در سامرا پرداخت و گفت: موکب اوقاف لرستان در طی این ۱۰ روز فعالیت خود با ۴۵ خادم افتخاری به بیش از ۱۰۰ هزار زائر خدمت رسانی کرده است که از سه وعده غذایی صبحانه،  نهار و شام گرفته تا پذیرایی میان وعده و اسکان در خدمت زائرین بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان،  به فعالیت موکب الحسین(ع) اوقاف لرستان تا سه روز بعد اربعین اشاره کردند و گفتند: با توجه به اینکه تعداد زیادی از زائرین از بعد ظهر اربعین به سمت سامرا خواهند آمد لذا این موکب تا سه روز بعد اربعین در خدمت زائرین خواهند بود.

کد خبر 4750470

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد طباطبایی اربعین 98 اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر گرگان شیراز قزوین شهرکرد رادیو اربعین موکب بیرجند مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به ارائه خدمت گروه‌های جهادی بهداشتی درمانی در مناطق دوردست بارز وشوارز گفت: در این طرح پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک حضور داشتند.
فریبرز جباری افزود: هزینه خدمات ارائه شده ۲۵۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد