Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@02:38:53 GMT

کارشناس فوتبال: نباید همه چیز را سیاه ببینیم

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۷۷۰۴

کارشناس فوتبال: نباید همه چیز را سیاه ببینیم

علیرضا مرزبان، کارشناس فوتبال کشورمان گفت که هیچ کسی احساس خوبی از شکست مقابل بحرین ندارد، اما نباید همه چیز را منفی و سیاه دید.

به گزارش مشرق، علیرضا مرزبان، درباره شکست یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت: همه از اینکه مقابل بحرین شکست خورده‌ایم، ناراضی هستند و احساس خوبی نسبت به این باخت وجود ندارد، اما فوتبال رشد کرده و تیم‌ها به همدیگر نزدیک‌تر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نباید همه چیز را سیاه ببینیم و ترانه غم سر دهیم که چرا تیم ملی شکست خورده است. این باخت در ادامه کمک خواهد کرد تا بازیکنان بدانند هیچ بردی به آسانی بدست نمی‌آید. بازیکنان باید برای هر برد خون بریزند و نبردهای یک بر یک را از حریف ببرند.

بیشتر بخوانید: نباید با یک شکست یاد کی روش بیفتیم بحرین با برد ایران چند پله در رنکینگ صعود کرد؟

وی افزود: اینکه بخواهیم با یک شکست، همه چیز را منفی نگاه کنیم، درست نیست. تیم ملی خیلی هم بد نبود. بحرین در زمین خودش چیزی برای از دست دادن نداشت. اینکه بگوییم چرا سیستم ویلموتس برای بازی با بحرین اینگونه بوده، درست نیست، چرا که تفکرات این مربی در شکست نقشی نداشت. تیم ملی راه درستی را می‌رود و به این تیم امیدوارم. ما سال‌های سال است که لیگ خوبی داریم و تیم ملی هم خوب است. تیم ملی با بودن بازیکنان خوب، کادر فنی و حضور وحید هاشیمان می‌تواند به مسابقات برگردد. انتظارمان برای اینکه بحرین را ببریم، انجام نشد، اما تیم ملی در مسیر خوبی قرار گرفته است. ما باید وفادار بمانیم و به کادر فنی اعتماد داشته باشیم.

«بازیکنان بدانند شکست مقابل بحرین نباید همبستگی ما را به هم بزند.» کارشناس فوتبال کشورمان با بیان این جمله خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان ما بدانند این مسابقات تورنمنت است و با یک شکست همه چیز به هم نمی‌ریزد. در این مقطع، مهم‌ترین مسئله وحدت بازیکنان و همچنین ارتباط کادر فنی و بازیکنان است. انتظارم از رسانه‌ها، سازمان لیگ و ... این است که بیشتر از گذشته با تیم ملی همکاری کرده تا حاشیه‌سازی درست نشود. من به این تیم امیدوارم و این شکست به هیچ وجه ما را عقب نمی‌اندازد، اما زنگ خطری برای ما بود که در هر بازی با انگیزه بالا بازی کنیم. مهم این است که وحدت درونی خودمان را حفظ کنیم و مطمئن باشید تیم ملی راه درست را پیش می‌رود. ویلموتس نیز بازیکنان را می‌شناسد و از لیگ خودمان و آسیا نیز شناخت بیشتری پیدا می‌کند. راه ویلموتس و بازیکنان خوب است و این باخت ما را برای ادامه مسیر شکست نمی‌دهد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن علیرضا مرزبان مشرق آسیا تیم ملی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ویلموتس بحرین تیم ملی فوتبال ایران لیگ فوتبال فدراسیون فوتبال بازیکنان فوتبال تیم های فوتبال فوتبالیست ایران تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود

رحیم یوسفی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آن‌ها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آن‌ها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آن‌ها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • اینترنشنال پدرخوانده سناریوهای پنج‌گانه / رویایی به نام شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود