Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@04:01:44 GMT

تردد ۵۷ درصد زوار از مرز مهران

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۷۸۴۲

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در بازدیدی که از مرزهای چهارگانه داشتم رضایت مندی مردم از مجموعه خدمات ارائه شده و اقدامات دستگاه های مختلف به ویژه نیروی انتظامی محسوس بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین اشتری ظهر امروز شنبه در جلسه قرارگاه اربعین که با حضور استاندار و اعضای شورای تأمین استان ایلام برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از همدلی و همراهی همه سازمان ها و نهادها با مجموعه نیروی انتظامی بیان کرد: این همدلی موجب شد بار دیگر حماسه بزرگی رقم زده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان داشت: بررسی ها نشان می دهد بیش از ۵۷ درصد از زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کرده اند و بنابراین بایستی همه ظرفیت ها و آمادگی ها تا چند روز دیگر حفظ شود تا تمام زائران به سلامت به شهرهای خود بازگردند.   فرمانده نیروی انتظامی عنوان داشت: ۹۵ درصد از مردم به صورت زمینی به زیارت عتبات عالیات مشرف شده اند که از این تعداد ۶۵ درصد با استفاده از خودرو شخصی خود به مرز ها مراجعه کرده اند که جا دارد با تعامل، هماهنگی، انتظام بخشی بیش از گذشته در انتهای این مأموریت شرایطی فراهم شود که زائران عزیز به سلامت به سفر خود پایان دهند.   عالی ترین مقام انتظامی کشور افزود: در بازدیدی که از مرزهای چهارگانه طی روز گذشته و امروز داشتم رضایت مندی مردم از مجموعه خدمات ارائه شده و اقدامات دستگاه های مختلف به ویژه نیروی انتظامی محسوس بود که جا دارد شاکر خداوند بزرگ باشیم.   فرمانده نیروی انتظامی در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از استاندار و اعضای شواری تأمین استان ایلام عنوان داشت: از هم اکنون بایستی برای سال آینده برنامه ریزی دقیق داشته باشیم و ضمن تقویت زیرساخت های خود در داخل کشور با طرف عراقی نیز جلساتی  نیز برگزار وآنها را نیز متقاعد کنیم که تا زیرساخت های خود را  برای سال آینده تقویت کنند.   لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه سردار فتحی زاده فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گزارشی از اقدامات صورت گرفته به فرمانده ناجا و اعضای شورای تأمین استان ارائه کرد.   منبع: مهر     

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی

به گزارش صدای ایران از ایرنا،اجتماع مردم مشهد در حمایت از طرح نور فراجا، عصر چهارشنبه (۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳) با حضور سردار «احمد رضا رادان» فرمانده فراجا در عرصه میدان شهدای این شهر برگزار شد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • در عملیات وعده صادق تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • در «وعده صادق» تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • سردار حاجی‌زاده: برای ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل صف‌آرایی عجیبی شد +فیلم
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها