Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:02:12 GMT

راهپیمایی اربعین تفکر غربی را به چالش می‌کشد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۸۶۶۳

راهپیمایی اربعین تفکر غربی را به چالش می‌کشد

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی عظیم اربعین به عنوان بزرگترین و طولانی‌ترین راهپیمایی جهان، تفکر غربی را به چالش می‌کشد.

به گزارش ایسنا، حجت‌ الاسلام سید محمدباقر عبادی، امروز 27 مهرماه، در مراسم عزاداری جاماندگان اربعین در حسینیه جماران بیرجند گفت: راهپیمایی عظیم اربعین به عنوان بزرگترین و طولانی‌ترین راهپیمایی جهان، تفکر غربی را به چالش می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عظمت و بزرگی که در پیاده‌روی اربعین به نمایش گذاشته می‌شود، عزت مضاعفی را به جامعه اسلامی و ایرانی می‌دهد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی وی گفت: غربی‌ها این راهپیمایی بزرگ را سانسور می‌کنند چرا که محور تفکر غربی این است که انسان موجودی بوده که دنبال سود و مادیات است، در حالی که در راهپیمایی اربعین میلیون‌ها انسان حضور پیدا می‌کنند که نه تنها هزینه برای سود مادی ندارد بلکه مادیات خود را نیز با تمام وجود و التماس به دیگران عرضه می‌کنند.

عبادی با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین برای تمام آزادی خواهان، معنویت خواهان و خداجویان جهان است، تصریح کرد: راهپیمایی اربعین به عنوان عاملی برای همبستگی معنوی بین خداجویان جهان است.

وی یادآور شد: در این همایش، بالاترین مبارزه با تبعیض نژادی که غرب به دروغ فریاد آن را سر می‌دهد شکل می‌گیرد و این امر تنها به علت عشق به امام حسین(ع) صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اربعين حسيني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهامت و جسارت در دل جوانان ایرانی جوانه زد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، امام جمعه آشخانه در آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته در جمع نماز گزاران با اشاره به سیلی ایران به اسرائیل گفت:با عملیات وعده صادق و رمز یا رسول الله یک سیلی به اسرائیل به تلافی حمله اسرائیل به کنسولی جمهوری اسلامی در سوریه زده شد.
حجت‌الاسلام جواد شریعتی نژاد افزود: مسئله اصلاً تعداد موشک‌های به زمین نشسته نیست، مسئله شکست هیمنه اسرائیل جنایتکار است، زیرا امروز جنگ؛ جنگ روایت‌ها و تفکر‌ها و اندیشه‌هاست بدین جهت نقش معلم در منطق صحیح فکر و اندیشه بسیار مهم است.
وی در ادامه بیان کرد: از نیروی انتظامی به خاطر اجرای طرح نور برای دفاع از حجاب و عفت زنان جامعه انقلابی و مبارزه با پدیده شوم بدحجابی و بی‌عفتی که ترفند توطئه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی وانقلابی به راه انداخته‌اند تقدیر و تشکر وحمایت می‌کنیم.
شورا‌های جمهوری اسلامی از تک فکری بپرهیزند
امام جمعه شهر آشخانه در ادامه با اشاره به روز شورا گفت: هدف از تاسیس شورا در جمهوری اسلامی این بوده که مدیریت شهر و روستا برای خدمت رسانی به مردم از تک فکری بپرهیزند و به تفکر اجتماعی برسند چرا که خدمت رسانی مطلوب را به همراه دارد.
معلم باید امانت‌دار خوب تفکر و اندیشه شاگردانش باشد
خطیب جمعه آشخانه همچنین با اشاره به روز معلم گفت: کار تعلیم و تعلم بسیار کار سخت و دشواری است، زیرا تربیت انسان کار سختی است، اما اگر فردی را با اخلاق و شناخت معارف دین و عقاید اسلام آشنا کنیم بسیار لذت بخش و ثواب فراوانی دارد.
حجت‌الاسلام شریعتی نژاد اظهار کرد: معلم باید امانت‌دار خوب تفکر و اندیشه شاگردانش باشد، زیرا با تبیین خوب مباحث اخلاقی و اجتماعی و روانشناختی می‌شود انسان را خوب تربیت کرد.
وی همچنین به مناسبت روز ملی خلیج فارس به همه همسایگان خلیج فارس و به دنیای شرق و غرب عالم متذکر شد و افزود: که همیشه خلیج فارس در جمهوری اسلامی ایران فارس هست و فارس می‌ماند هیچکس حق تغییر نامش را ندارد و هیچکس حق ندارد جسارت کند.
حجت‌الاسلام شریعتی نژاد همچنین ادامه داد: نقش کارگران در تحقق شعار سال (رشد تولید و مشارکت مردم) بسیار نقش موثری است البته به شرط اینکه کارفرمایان حق کارگر را با مزایای حقوق کار به آنان پرداخت کنند و طبق ضوابط نگذارند که حقوقشان ضایع شود.

دیگر خبرها

  • شهامت و جسارت در دل جوانان ایرانی جوانه زد
  • راهپیمایی «جمعه خشم» درچالوس
  • راهپیمایی حمایت از غزه قهرمان در مازندران
  • باید در هر دو نیمه با صلابت بازی کنیم/ تفکر ما باید جهانی باشد
  • شهید مطهری یعنی مبارزه با تفکر تحریف
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز