Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان از بازداشت دو سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در پایانه مرزی چذابه خبر داد. ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام خبر بازداشت دو سارق محتویات خودرو در پایانه مرزی چزابه، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای تامین امنیت زائران اربعین حسینی در مواکب، پارکینگها و مسیرهای تردد به سمت پایانه مرزی چذابه، مأموران پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و گشت اطلاعاتی به دو متهم با دو خودروی پژو که قصد خروج از پارکینگ مرز چذابه داشتند، مشکوک و آنها را برابر مقرارات متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان افزود: با استعلام از سامانه مشخص شد یک خودرو مسروقه و پلاک خودروی دوم نیز سرقتی است.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی چهار عدد باتری خودرو، چهار عدد زاپاس، 15 دستگاه تلفن‌همراه، دو تخته چادر خودرو، هشت عدد ضبط صوت، چهار دستگاه سیستم صوتی، وسایل و ابزار، تعدادی مدارک هویتی، چک بانکی، وجه نقد به مبلغ 56 میلیون ریال، مقداری پول عراقی و مقادیری موادمخدر کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیسی تا کنون به هشت فقره سرقت محتویات داخل خودرو و جیب‌بری اعتراف کردند.

موسوی  با بیان اینکه تحقیقات برای کشف سایر جرایم احتمالی همچنان ادامه دارد، گفت: با به‌کارگیری تمام نیرو و امکانات در تمامی حوزه‌ها تا بازگشت آخرین زائر به کشور تمهیدات لازم اندیشیده شده و اجازه نخواهیم داد افراد سودجو و فرصت‌طلب اهداف خود را اجرایی کنند.

به گزارش تسنیم، امروز برخی رسانه‌ها با انتشار تصاویری از  وضع ناهنجار و ناامنی پارکینگ خودروها در مرز چذابه خبر داده بودند.

تهران| اعتراف 2 سارق به 400 فقره سرقت موتورسیکلت

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس موکب تسنیم پلیس آگاهی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس موکب تسنیم پلیس آگاهی پلیس موکب تسنیم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید علی میر احمدی صبح آدینه در بازدید از پاسگاه آبخوری و در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق سیم و کابل برق با ۲۰ فقره سرقت خبر داد و تاکید کرد: مأموران پاسگاه در گشت زنی روزمره خود در محور دامغان - سمنان و با هوشیاری می‌توانند این فرد سارق را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی در گشت خود متوجه بار سنگین یک دستگاه وانت پیکان شده و آن را متوقف می‌کنند، افزود: در بازرسی از خودرو مقادیر زیادی بار ضایعات یافت شد اما با توجه به وزن زیاد بار خودرو و ساعت تردد آن مأموران ظن بیشتر به راننده خودرو پیدا کرده و با هماهنگی‌های صورت گرفته خودرو و راننده آن را به مقر انتظامی منتقل کردند.

جانشین انتظامی استان سمنان با بیان اینکه راننده خودرو در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس به ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان‌های همجوار اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شد.

کد خبر 6088895

دیگر خبرها

  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت