Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا قاسم‌پور در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان با اشاره به ایام ماه صفر و اربعین حسینی، شهدا را ادامه دهندگان راه امام حسین (ع) دانست و یادآور شد: هدف قیام امام حسین (ع) اصلاح امت جدش و همچنین احیا دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در شرایط فعلی یکی از بزرگترین معروفات ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های شهداست، افزود: باید تلاش کنیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و راه شهدا راه عزت و عظمت امت اسلامی و خدمت به مردم است.

قاسم پور، خدمت به ایثارگران را از راهکار‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و بر لزوم پیگیری مسائل و رفع مشکلات آن‌ها تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس اظهار کرد: دولت تدبیر و امید به رغم مشکلات و فشار‌های مالی با قدرت به انجام امور پرداخته و تاکید ویژه‌ای بر رفع مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا دارد.

او همچنین با اشاره به تاکیدات استاندار فارس از پیگیری‌های مشکلات بیمه‌ای و پرداخت مطالبات بیمارستان‌های دولتی و خصوصی خبر داد.

سرکشی و بازدید از خانواده معظم شهدا از دیگر مواردی بود که معاون استاندار فارس به آن تاکید کرد و این اقدام را سبب ایجاد آرامش و تقویت روحیه مدیران دانست.

قاسم پور با تاکید بر لزوم رعایت کامل قانون جامع حمایت از ایثارگران عنوان کرد: نقص موارد این قانون توسط هر یک از مدیران باید گزارش و برخورد لازم صورت گیرد.

او، ضمن تقدیر از تلاش‌های شورای هماهنگی امور ایثارگران، اظهار کرد: این تلاش‌ها کافی نیست باید رسیدگی بیشتر و بهتری در جهت کاهش بروکراسی‌ها و پیچیده‌های اداری برای ایثارگران انجام شود.

معاون استاندار فارس با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات عنوان کرد شأن و کرامت خانواده شهدا و ایثارگران باید حفظ شود و اجازه ندهیم به هیچ عنوان آن‌ها را درگیر مسائل و منافع حزبی و سیاسی کنند.

او همچنین پیشنهاد داد کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته اشتغال و سرمایه گذاری فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رفاه آموزش بهداشت درمان و ... در شورای هماهنگی امور ایثارگران استان تشکیل شود تا کار‌ها به صورت اختصاصی دنبال شود.

قاسم پور گفت: بنا بر تاکید استاندار محترم یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در ارزیابی عملکرد مدیران رسیدگی به امور ایثارگران و خانواده شهدا خواهد بود.
انتهای پیام/م

لزوم پیگیری مسائل و رفع مشکلات ایثارگران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با مدیر کل و اعضای شورای معاونان بنیاد شهید امور ایثارگران قم اظهار کرد: خانواده شهدا سنگربانان انقلاب هستند و صیانت از آنان هم مقام با صیانت از خون شهیدان است‌.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان کرد: دشمن فرهنگ جامعه و بخصوص ایثارگران را نشانه رفته است تا نسل ایثارگر را از مسیر و ریل شهدا خارج کند.

وی تصریح کرد: ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند و ما می‌بایست آنان را در برابر هجمه‌های دشمن صیانت کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: جنگ امروز متمرکز بر هویت ملی، مذهبی و افکار است و راه مقابله با آن آگاه سازی نسل جوان می‌باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در این جلسه گفت: خدمت رسانی به جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ماموریت های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

حسن هنرمند عنوان کرد: برپایی ۱۱ هزار یادواره شهدا در مدارس استان قم، پیگیری مشکلات مسکن جامعه ایثارگری و احراز جانبازی بیست از هزار نفر بخشی از اقدامات بنیاد شهید قم بوده است.

کد خبر 6088775

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند