Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:33:10 GMT

اسکان بیش از ۱۸ هزار زائر توسط هلال احمر ایلام

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۹۲۵۰

اسکان بیش از ۱۸ هزار زائر توسط هلال احمر ایلام

 حسین عارفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۴۳ حادثه جاده ی تاکنون در سطح استان اتفاق افتاده، اظهار داشت: این تعداد مصدومین از ۱۳ مهر ماه صبح امروز ۲۷ مهر ماه در حوادث جاده ای و غیر جاده ای توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان امداد رسانی شدند.

وی بیان کرد: از این تعداد مصدومین ۶۲ نفر با بالگرد و آمبولانس های این جمعیت به مراکز درمانی منتقل و مابقی به صورت سرپایی مداوا شده و متاسفانه ۱۳ نفر  نیز در این حوادث فوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته عارفی، ۱ هزار و ۷۹۷ نفر از زائران هم به صورت رایگان از خدمات تست قند خون و فشار خون در پایگاه های هلال احمر بهره مند شدند.

وی در ادامه به اسکان اضطراری زائران اشاره کرد و گفت: با توجه به موج باگشت زائران اربعین حسینی از عتبات عالیات و به منظور فراهم کردن زمینه اسکان آنها علاوه بر اردوگاه اسکان اضطراری به استعداد ۱۰ چادر راب هال فضای باز پایانه برکت شهر مهران به موکت و پتو تجهیز شده است.

وی افزود: همزمان با طرح امداد و نجات اربعین از ۱۳ مهر ماه تا صبح امروز ۱۸ هزار و ۲۱۵ زائر توسط هلال ایلام اسکان داده شدند.

کد خبر 4750604

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 مرز مهران ایلام اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر گرگان قزوین شیراز شهرکرد موکب رادیو اربعین بیرجند مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ شکری بابیان اینکه پرواز‌های عمره مفرده به سرزمین وحی پس از ۹ سال از سر گرفته شده است، گفت: با توجه به در پیش بودن مراسم حج تمتع، اعزام زائران حج عمره نیز آغاز شده است.

وی افزود: مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است که پنج روز آن را در مکه و پنج روز دیگر را در مدینه سپری خواهند کرد.

سرپرست حج و زیارت استان ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های ایستگاه پروازی، زائران عمره استان زنجان از فرودگاه تهران در تاریخ ۹ اردیبهشت ماه اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه قیمت حج عمره برای هر نفر ۴۰۰ تا ۴۲۰ میلیون ریال تعیین شده است، افزود: امیدواریم با مهیا شدن شرایط، تعداد اعزام‌ها در سال آینده افزایش یابد.

شکری در خصوص اعزامی‌های حج تمتع نیز گفت: هزار و ۲۷۰ زائر در قالب ۱۰ کاروان از استان به سرزمین وحی رهسپار خواهند شد.

سرپرست حج و زیارت استان ادامه داد: ۶۷۱ نفر از از اعزامی‌ها را مردان و ۵۹۹ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند که طی روز‌های هفتم، هشتم و نهم خرداد امسال از فرودگاه زنجان اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز