Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه گفت : توزیع و تامین آب آشامیدنی مورد نیاز زوار کربلای معلی که در حال بازگشت به کشور از صفر مرزی خسروی میباشند همچنان ادامه دارد.

او گفت : بر پایه این گزارش آب آشامیدنی بسته بندی شده به مانند روز‌های قبل همچنان در هر دو سوی مرز در نقطه صفر مرزی خسروی و منذریه عراق در حال توزیع میباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویشی گفت : زائرین نگران آب آشامیدنی در ایام پس از اربعین نیز نباشند و برنامه ریزی لازم در خصوص این موضوع صورت پذیدفته است و صنعت آب و برق استان با تمام توان آمادگی کامل دارد تا ورود آخرین زائر به کشور به این عزیزان خدمت نماید و افتحار ما این است که خادم زوار کربلای حسینی هستیم.

درویشی ضمن تسلیت اربعین حسینی به همه کارکنان و پرسنل خدوم صنعت آب و برق استان افزود : کربلا به وسعت تاریخ است .

 

 

انتهای پیام/د

توزیع و تامین آب آشامیدنی مورد نیاز زوار

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خدمات فنی و مهندسی در صنعت آب و برق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، ­آمار‌های وزارت نیرو نشان می‌دهد که برای اجرای طرح احداث سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا،  ۱۸۰۰ نفر مشغول به فعالیت بوده‌اند که ۴۰۰ نفر آن متخصصین ایرانی و ۱۳۷۰ نفر از کشور سریلانکا و دیگر نفرات از سایر کشور‌ها بوده‌اند.

مقصودی معاون منابع انسانی و پشتیبانی این طرح می‌گوید: در حین اجرای طرح تلاش کردیم که مباحث تخصصی مربوط به توان فنی و مهندسی را به مهندسان سریلانکایی منتقل کنیم تا زمانی که حضور ایرانی‌ها در سریلانکا پایان یافت، خودشان بتوانند نیروگاه و سد را مدیریت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • خلجی: ابرپروژه سد و نیروگاه «اومااویا» نمونه توان صنعت فنی و مهندسی کشور است
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی در صنعت آب و برق
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب