Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@03:30:37 GMT

ناصر بن حمد: شکست ایران موفقیت بزرگی بود

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۹۹۴۸

ناصر بن حمد: شکست ایران موفقیت بزرگی بود

در پی برتری مقابل ایران در منامه سران کشور بحرین ضیافت شامی برای مربی پرتغالی و اعضای تیم ملی برپا کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در این ضیافت که سران زیادی حضور داشتند ناصر بن حمد آل خلیفه نماینده پادشاه در امور ورزش و جوانان عنوان کرد مسیر تیم ملی بحرین در مقدماتی جام جهانی عالی و متفاوت بود. گرفتن هفت امتیاز در سه بازی نشان می دهد این تیم در مسیر درستی گام برداشته و می تواند عملکرد مطلوب خود را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شاهزاده بحرینی در ادامه پیام تبریک پادشاه حمد بن عیسی را نیز به اعضای تیم ملی انتقال داد و از نمایش برتر آنها مقابل ایران تشکر کرد.


در این جلسه که رئیس و اعضای فدراسیون همین طور ملی پوشان بحرین حضور داشتند وزیر ورزش و جوانان این کشور نیز سخنرانی کرد اما بیشتر زمان نشست را نماینده پادشاه در دست گرفت و مدعی شد در سه بازی گذشته ملی پوشان باعث روسفیدی این کشور در مقدماتی جام جهانی و گروه دشوار قرار گرفته است.


ناصر بن حمد آل خلیفه گفت:« عملکرد تیم ملی عالی بود و هر هفت امتیاز با استحقاق به دست آمده است به خصوص مقابل ایران که نمایش آبرومندانه تری هم داشت. ما به شما و توانایی های این تیم اعتقاد داریم و امیدواریم با این روند بتوانیم موفقیت های بزرگی را جشن بگیریم».


از طرفی شیخ سلمان بن خلیفه هم از این حمایت ها تشکر کرد و مدعی شد تمام اعضای تیم ملی با علم به این حمایت ها عزم خود را جزم کردند تا بتوانند کار بزرگی برای فوتبال بحرین رقم بزنند. شکست دادن ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین تیم های فوتبال آسیا کار آسانی نبود و نشان داد بازیکنان تیم ملی بحرین از چه قابلیت هایی برخوردار هستند.

 

تیم ملی بحرین بحرین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی بحرین بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!

به گزارش "ورزش سه"، هشتمین حذف پرسپولیس از جام حذفی در یک دهه اخیر با شکست مقابل آلومینیوم در ضربات پنالتی اتفاق افتاد تا در مرحله یک چهارم نهایی خبری از سرخابی‌های پایتخت نباشد. اتفاقی که پس از سال‌های طولانی اتفاق افتاده است.

جالب آنکه از هشت شکست پرسپولیس در جام حذفی در یک دهه اخیر، شش مورد در ضربات پنالتی رقم خورده است که در نوع خود آمار جالب توجهی است.

این تیم در جام حذفی فصل ۹۳-۱۳۹۲ با شکست در ضربات پنالتی مقابل فولاد خوزستان در اهواز از این جام کنار رفت. سه فصل بعد از آن بود که شاگردان برانکو در شیراز مقابل تیم لیگ دویی قشقایی باز هم در ضربات پنالتی شکست خوردند و در اولین مرحله از جام حذف شدند. یک فصل بعد از آن نیز بار دیگر‌ پرسپولیس با شکست در ضربات پنالتی این بار مقابل صنعت نفت آبادان با جام حذفی وداع کردند.

سه سال گذشت تا اینکه این بار شاهد دربی جام حذفی بعد از ۹ سال بودیم در نیمه نهایی بودیم. دربی‌ای که بعد از تساوی ۲ بر ۲ کار به ضربات پنالتی کشید و حکم صعود شاگردان مجیدی در ضربات پنالتی امضا شد.

اتفاقی که یک سال بعد نیز رخ داد و باز هم آبی‌ها موفق به حذف پرسپولیس این بار در مرحله یک چهارم رخ داد. سرانجام در بازی مقابل آلومینیوم و بعد از سه سال، بار دیگر پرسپولیس با شکست در ضربات پنالتی از جام حذفی کنار رفت تا طلسم پنالتی‌ها همچنان گریبان‌گیر سرخپوشان باشد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا (فیلم)
  • گورهای جمعی بیمارستان ناصر در غزه/ احتمال ربوده شدن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اسرائیل + عکس های وحشتناک
  • طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گور‌های دسته‌جمعی
  • گورهای جمعی و ظن ربودن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اشغالگران
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!