Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال ماشین سازی دیدار با فولاد را دشوار دانست اما از تلاش ۹۰ دقیقه ای تیمش برای کسب پیروزی سخن گفت.

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی مربی تیم ماشین سازی درباره دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری گفت: پس از تعطیلات ۱۷ روزه این اولین بازی ما خواهد بود و حتماً بازی دشواری برای هر دو تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به امتیازاتی که هر دو تیم در خانه و بیرون از خانه جمع کرده اند، این دیدار یک بازی تاکتیکی خواهد بود. مطمئناً فولاد تیم گردن کلفتی در بازی های بیرون از خانه است و می دانیم که از ۹ امتیازی که تا به حال گرفته، ۷ امتیاز مربوط به دیدارهای خارج از خانه بوده است.

 

او افزود: ما هم تمرینات خیلی خوبی را انجام داده ایم می دانیم که از بازی فردا چه می خواهیم و برای تمام دقایق برنامه ریختیم. می دانیم که باید با تمرکز بالا و با احتیاط بازی کنیم چون به توانایی های تیم فولاد آگاهیم ولی حتماً فردا برای سه امتیاز در بازی شرکت خواهیم کرد. بازیکنان ما نشان دادند که در حال رشد هستند. از هواداران خوب تبریزی تقاضا دارم برای حمایت از این جوانان به ورزشگاه بیایند تا چیزی را که میخواهند به دست بیاوریم. من فکر می‌کنم بازی فردا تاکتیکی خواهد بود و هر تیمی که تمرکز کافی داشته باشد و بتواند از موقعیت هایی که به سختی ایجاد می شوند استفاده کند، برنده خواهد بود. امیدوارم که این شرایط برای تیم ما رقم بخورد

 الهامی درباره بازیکن خارجی جدید ماشین سازی گفت: هنوز به جمع بندی نرسیده ایم او فردا به میدان برود یا نه ولی همراه ما خواهد بود.

 

 مربی ماشین در مورد محرومیت رسول خطیبی هم گفت: آقای خطیبی سرمربی این تیم است و شناخت کافی از بازیکنان دارد به همین دلیل غیبت ایشان تاثیر گذار است و کار ما را سخت تر می کند که بتوانیم با این وجود بیشتر از چیزی که درتوانمان هست نشان بدهیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. در بازی سخت فردا حتماً از دقیقه یک به دنبال پیروزی خواهیم بود.

 

 الهامی درباره غایبان ماشین سازی برای این دیدار هم اظهار داشت: به جز آقای خطیبی، حامد لک محروم است و مسیح زاهدی، فرید کریمی و سهراب نژاد مصدوم هستند که در این بین شرایط مسیح ۵۰ - ۵۰ است ولی بقیه قطعاً به بازی فردا نمی رسند.

 وی افزود: درمدت تعطیلی لیگ تمام هم و غم ما ساختن یک تیم خوب برای دیدار با فولاد بوده است. امیدوارم بچه های ما از این فرصت استفاده کنند و بتوانیم سه امتیاز ارزشمند دیدار فردا را که خیلی به ما کمک می کند، کسب بکنیم. هرچند می‌دانیم تیم‌فولاد هم تیم خیلی خوبی است.هواداران از این تیم جوان حمایت کنند؛

تراکتور ماشین سازی تبریز ساکت الهامی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور ماشین سازی تبریز ساکت الهامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند

همچنین، نماینده استان درلیگ یک درتهران ازساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه میهمان تیم هوادار است.

باشگاه تراکتور نسبت به وضع عارف آقاسی از فدراسیون فوتبال استعلام گرفت و مشخص شد که این بازیکن از دیدار برابرذوب‌آهن محروم نیست.

بر اساس اعلام لیست اولیه سازمان لیگ، عارف آقاسی به دلیل محرومیت انضباطی که در آخرین بازی جام حذفی فصل گذشته با فولاد داشت، اولین بازی تراکتور در رقابت‌های حذفی را از دست داده بود، اما با توجه به اینکه دیدار تراکتور برابر چوکا لغو شد، در ابتدا اینطور به نظر می‌رسید که محرومیت آقاسی به دیدار برابر ذوب‌آهن منتقل خواهد شد.

سعید مظفری‌زاده با تائید این خبر ا گفت: با توجه به استعلامی که گرفتیم عارف آقاسی محرومیت خود را در بازی با چوکا گذرانده است چرا که در این بازی تیم حریف بود که در زمین حاضر نشد.

 سیدمحمد حسینی به دلیل مصدومیت، محروم تیم تراکتور دراین بازی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی