Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه؛ امروز همزمان با پیاده روی اربعین حسینی در تهران از ابتدای صبح به صورت رایگان تا ساعت ۱۸:۰۰ در تمام خطوط یک؛ 2؛ سه؛ چهار، پنج، 6 و هفت مترو تهران و حومه ارایه خدمت رسانی کرد.

بر این اساس در این روز بیش از ۴۵۰ هزار نفر توسط این ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری جابجا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در روز اربعین با آمادگی کامل و به کارگیری تمامی امکانات خود به خدمت رسانی به شهروندان و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی اربعین حسینی در تهران پرداخت و با تلاش پرسنل این شرکت سعی شد تا ضمن ارایه سرویس دهی منظم، محیطی امن را برای شهروندان و مسافران محترم ایجاد کند.

بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده از ابتدای صبح امروز فاصله حرکت قطارها در خطوط یک، 2 متروی تهران تا ۳و نیم دقیقه کاهش یافت تا جابجایی مسافران تسهیل شود.

همچنین به منظور سهولت در جابجایی مسافران در خطوط درون شهری ۳۰ قطار فوق العاده نیز اعزام شد.

لازم به توضیح است امسال با توجه به راه اندازی خط شش به طول ۱۰ کیلومتر با چهار ایستگاه میدان شهدا، امام حسین(ع)، بعثت و دولت آباد توانستیم خدمات مناسبی به شهروندانی که از این خط جهت رسیدن به این مراسم را داشتند، ارائه نماییم.

مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران از میدان امام حسین (ع) آغاز و تا حرم شاه عبدالعظیم حسنی (ع) ادامه داشت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اربعین ۹۸ شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه مراسم جاماندگان اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران

فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه از افزایش تجهیزات و مراقبت‌های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل‌های مترو خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • حرکت دوباره مترو تهران - کرج
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • سرویس‌دهی در خط ۵ مترو به حالت عادی بازگشت
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت