Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت عربستان سعودی در لبنان تایید کرد که این کشور در حال "تسهیل" خروج اتباع و گردشگران سعودی از لبنان است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سفارت عربستان سعودی در بیروت به وب‌سایت خبری عرب نیوز گفت: «با توجه به اوضاع امنیتی لبنان و اهمیت امنیت و سلامت اتباع عربستان سعودی، شنبه [۱۹ اکتبر] پس از اینکه ریاض سه فروند هواپیما برای خروج شهروندانش فرستاد، عملیات خروج اتباع ساعت پنج صبح به وقت محلی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این سفارت‌خانه هم‌چنین افزود ۳۰۰ شهروند سعودی را تا بعدازظهر روز شنبه از لبنان خارج کرده است، ولی مشخص نکرد تعداد کسانی که قرار است خارج شوند چند نفر است.

این سفارت‌خانه یک هتل در بیروت را برای شروع عملیات خود انتخاب کرده و اعلام کرده است بیشتر کسانی که بیروت را ترک کرده‌اند، گردشگر بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سلامت شهروند عربستان سعودی لبنان هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 بهبود روابط ایران و عربستان نه تنها مطلوب اسرائیل نیست بلکه مطلوب آمریکا نیز نیست. در این زمینه مناظره آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره بهبود رابطه ایران و عربستان در شبکه تلویزیون اسرائیلی آی 24 نیوز را می‌بینید که لحن آتشینی به خود گرفت. در بخشی از این مناظره طرف آمریکایی خطاب به سعودی گفت: «اگر حمایت آمریکا و غرب از ارتش عربستان نبود، یمنی ها ناهار را در ریاض می خوردند!/نزدیکی روابط ایران و عربستان مایه تعجب آمریکاست...» و در مقابل طرف سعودی گفت: «... اقدامات عربستان به شما شوک وارد کرده؟ بیشتر به سلامتی خود توجه کنید!...» این مناظره را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!
  • 2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • از پذیرش اتباع جدید معذوریم؛ از ایران خارج شوند
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت