Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس دین‌محمدی ، در خصوص اینکه دیدگاهش نسبت به شکست تیم ملی مقابل بحرین چیست،‌گفت:‌من یک درصد هم فکر نمی‌کردم به بحرین ببازیم. واقعا از این شکست تعجب کردم ولی وقتی 10 دقیقه از بازی گذشته بود حس کردم که تیم بحرین تیم خوبی است.

اخبار ورزشی- وی افزود: به نظرم بحرین خوب آنالیز نشده بود و شاید سرمربی تیم ملی باید روی شماره 9 این تیم تمرکز بیشتری می‌کرد تا در خانه مقابل ایران اینقدر آزادانه بازی نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر بازیکنان تیم ما کند و سنگین بودند و ما در نیمه دوم شانس خاصی نداشتیم.

بازیکن سابق تیم ملی در خصوص انتقاداتی که به ویلموتس بعد از باخت به بحرین صورت گرفته است، گفت: انتقاد اگر از روی غرض ورزی نباشد می‌تواند تاثیر مثبت بگذارد. هنوز اتفاق خاص نیفتاده و چیزی نشده است. آنها که انتقاد می‌کنند شاید قسمت بد فوتبال را می‌بینند اما من خوشبین هستند و معتقدم خیلی شانس داریم و تیم ایران می‌تواند عراق را شکست بدهد و به جدول برگردد. باید بپذیریم روزی که به بحرین باختیم روز بد فوتبال ما بود. 

دین‌محمدی در خصوص توهین تماشاگران بحرینی به سرود کشورمان گفت: این اولین بار نبود که بحرینی‌ها چنین کاری را می‌کردند. قبلا هم بارها این اتفاق افتاده بود و به اعتقاد من فیفا باید برخورد جدی با این مسئله داشته باشد. من دوست دارم تماشاگران ایران در بازی برگشت ادب و فرهنگ ایرانی را به بحرینی‌ها نشان دهند و با رفتار مؤدبانه به هنگام پخش سرود بحرین به آنها ثابت کنند از چه فرهنگ بالایی برخوردار هستیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بحرین ایران بحرین تماشاگران ایرانی سیروس دین محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید

یحیی گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در خصوص اینکه گفته می شود از او خواسته اند تا با دادن تعهد راه برطرف شدن موانع برای عقد قرارداد با باشگاه ها برایش فراهم شود، گفت: متاسفانه این خبر را در برخی رسانه ها دیدم اما درست نیست. اصلا بحث تعهد در کار نیست.از رسانه ها خواهش می کنم گمانه زنی نکنند چون این حرف و حدیث ها اصلا به نفع فوتبال نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • چرا مقاومت بحرین شرکت «تراک‌نت» اسرائیل را هدف قرار داد؟
  • مقاومت بحرین از حمله دوم به بندر ایلات اشغالی خبر داد
  • حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم
  • حمله پهپادی مقاومت بحرین به سرزمین‌های اشغالی
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟
  • (تصاویر) برداشت گل محمدی در میمند فارس