Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@02:32:44 GMT

بازگشت روان زائران به کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۱۵۸۴

‍‍‍‍‍‍

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بازگشت روان زائران گفت: آخرین آمار نشان می دهد که کمتر از 600 هزار زائر باقیمانده اند که طبق پیش بینی ظرف 48 تا 72 ساعت آینده به کشور بازمی گردند و تدارکات برای بازگشت آنها پیش بینی شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، اسلامی وزیرراه و شهر سازی در برنامه تیتیر امشب شبکه خبر با تاکید بر لزوم متناسب بودن ظرفیت‌های زیرساختی با میزان بهره برداری گفت: طرح جامع پایانه مهران و بزرگراه‌ها تا اوسط سال ۹۹ و قبل از مراسم ان شاء الله به بهره برداری خواهد رسید: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

احمد محمدی فر دبیر ستاد مرکزی اربعین نیز در خصوص خدمات رسانی موکب ها گفت: فعالیت موکب ها تا 2 و 3 روز آینده ادامه خواهد داشت هم به لحاظ اسکان و هم پذیرایی و در عراق هم تا بازگشت همه زائران و تا پایان صفر تعدادی از موکب ها برقرار خواهند ماند: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

محمدی فر در خصوص درمان، کنترل و قزنطینه زائران بیمار و جلوگیری از ورود اتباع بیمار دیگر کشورها به ایران هم توضیح داد: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام هم با تحسین اقداماتی که در زمینه زیرساختی و خدماتی انجام گرفته درخصوص برخی از مشکلات مسیر ایلام و مهران گفت: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که در خصوص وضعیت جاده های عراق مذاکره های متعددی با طرف های عراقی انجام گرفته گفت: تلاش کرده ایم را] اهن شلمچه به راه آهن بصره متصل شود و جاده ها نیز ایمن تر شوند: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وزیر راه با اشاره به اختصاص 11 هزار دستگاهاتوبوس به حمل و نقل زائران گفت: از طریق نواگان ریلی امسال450 هزار نفر با قطار منتقل شدند که نسبت به پارسال 2 برابر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص آمار سفرهای هوایی هم گفت: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شریعتی استاندار خوزستان هم با اشاره به این که تردد روان در مرزهای چذابه و شلمچه در جریان است و هیچ مشکلی به لحاظ حمل و نقل و اسکان و پذیرایی نیست گفت: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سردار حمیدی معاون پلیس راهور ناجا هم با بیان این که اربعین امسال به لحاظ خدمات و ترافیکی بهترین اربعین بود گفت شرایط ترافیکی در هر چهار مرز پر حجم و روان است و هیچ مشکلی نیست. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تیتر امشب زائران اربعین وزیر راه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۱۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیش از ۱ و نیم میلیون پناهجوی افغانستانی‌

خلیل‌الرحمان حقانی وزیر امور مهاجرین طالبان با اشاره به اقدامات اخیر پاکستان اظهار داشت بیش از 600 هزار پناهجو در ماههای اخیر به افغانستان اخراج شده‌اند.

حقانی گفت برای بازگشت کنندگان به کشور، مراکز موقت فراهم شده است تا از آنجا به ولایت‌های مورد نظر انتقال یابند.

این در حالی است که شماری از پناهجویان تازه بازگشته به افغانستان از طالبان خواستار کمک و سرپناه دائمی و همچنین فرصت‌های کار شده‌اند.

وزیر امور مهاجرین طالبان پیش از این در دیدار با «شوکو شیموزاوا» رئیس پشتیبانی و امنیت کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در بهمن‌ماه سال گذشته گفته بود بیش از یک میلیون مهاجر به افغانستان بازگشته‌اند.

این بازگشت‌ها در حالی صورت می‌گیرد که بر اساس آمار سازمان ملل، بیش از 29 میلیون افغانستانی‌ (بیشتر از نیمی از جمعیت این کشور) به کمک‌های بشردوستانه نیاز دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • بازگشت بیش از ۱ و نیم میلیون پناهجوی افغانستانی‌
  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳
  • سهم ۲۴ درصدی آبخیزداری از کل حوزه‌های سیل خیز کشور/ اعتبار کافی نیست
  • بازگشت حجاج عمره گزار به ایران