Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، اعلام کرد واشنگتن از اقدامات رژیم صهیونیستی برای آنچه وی دفاع از منافع تل‌آویو در منطقه خواند، کاملا حمایت می‌کند.

وزیر خارجه آمریکا به روزنامه صهیونیستی جروزالم پست گفت: دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در خصوص اینکه اسرائیل حق اساسی برای اقداماتی در جهت تضمین امنیت خود را دارد، شفاف بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پمپئو مدعی شد می‌دانیم در این گوشه از دنیا ایران تلاش کرده تا سامانه‌های تسلیحاتی را از طریق سوریه به لبنان منتقل کند که تهدیدی برای اسرائیل است و ما قصد داریم هر کاری را که می‌توانیم انجام دهیم تا مطمئن شویم که ظرفیت شناسایی آن‌ها را داریم.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه ادعا‌های خود با یادآوری اینکه سخت‌ترین تحریم‌ها تا به امروز واشنگتن علیه تهران وضع شده، مدعی شد: «راهبرد کلی آمریکا تعهد به مقابله و عقب راندن ایران به عنوان اصلی‌ترین نیروی بی ثبات کننده در خاورمیانه است».

این ادعای مقامات آمریکایی در حال مطرح می‌شود که عامل اصلی بی ثباتی‌ها در خاورمیانه رژیم صهیونیستی و اشغالگری این رژیم در منطقه است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مایک پمپئو رژیم صهیونیستی رئیس جمهور آمریکا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تنش‌ها در منطقه است

 

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از کانال وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس، پائولو رانگل وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفتگوی تلفنی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات #فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای این گفتگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب آقای پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و به سابقه روابط خوب و دیرینه فی‌مابین دو کشور اشاره کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را به عنوان عامل ریشه‌ای تمامی این تنش ها و وخامت اوضاع در منطقه دانست.

پائلو رانگل وزیر امور خارجه پرتغال نیز در این گفتگوی تلفنی بر ضرورت برقراری آتش بس فوری در غزه تاکید کرد و افزود: دولت پرتغال از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می‌کند و خواستار تلاش تمامی کشورهای منطقه برای کاهش تنش‌ها در منطقه است.

طرفین آخرین دیدگاه های خود را در مورد کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال تبادل کردند.

امیرعبداللهیان در این ارتباط اظهار داشت: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرای‌شان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و ‌تحویل‌شان را اعلام کرده ایم.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تنش‌ها در منطقه است
  • تکرار ادعای کاخ سفید : مدرکی مبنی بر نسل کشی اسرائیل در غزه وجود ندارد
  • پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • اکسیوس : آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار می‌کند
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح