Web Analytics Made Easy - Statcounter

مومنی گفت: یکی از برنامه های کمیته امداد امام (ره) گسترش صدقه الکترونیکی است، چراکه در این روش سرعت پرداخت، دریافت و هزینه کرد بالا می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان قزوین، «مجید مومنی» در بازدید سرزده از ستاد صدقات قزوین بیان کرد: آنچه موجب شده تا مردم به ما اعتماد داشته باشند، صداقت و امانت داری در دریافت و هزینه کرد کمک های مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: سرمایه کمیته امداد اعتماد مردمی، اعتقاد و باور دینی و تلاش جهادی در سایه ولایت فقیه است و با همین سرمایه گران سنگ است که برای هدف والای فقرزدایی و رفع محرومیت تلاش می کنیم.

 

وی اضافه کرد: بر اساس اصل امانت داری، امدادگران امانت دار وجوه و کمک های مختلف پرداختی مردم هستند در نتیجه خود را به درگاه الهی و مردم پاسخگو می دانیم.

 

مومنی افزود: ممکن است برخی تصور کنند که در هر جایی نیاز باشد، کمک های مردمی هزینه می شود ولی اینگونه نیست چراکه در هزینه کرد ابتدا خود را ملزم به رعایت ضوابط شرعی می دانیم براین اساس باید کمک های مردم را براساس نیت انها هزینه کنیم.

 

وی تصریح کرد: صدقه و سایر کمک های مردمی براساس ضوابط شرعی و قانونی هزینه می شود که بر همین اساس حتی یک ریال از صدقه یا سایر کمک های مردمی استان قزوین، خارج از این استان هزینه نمی شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: در واقع نه تنها کمک های مردمی استان قزوین در استان دیگر بلکه کمک سایر استان ها هم برای استان قزوین هزینه نمی شود البته در مواردی همچون زلزله و یا سیل به صورت اعلام عمومی موضوع جمع آوری کمک های مردمی برای منطقه آسیب دیده اعلام می شود و تنها همان مبلغ جمع آوری شده از سوی مردم زلزله زده یا سیل زده ارسال می شود.

 

وی توضیح داد: کمیته جای خدمت به مردم است در نتیجه سیاسی کاری، سیاسی بازی و یا ذره ای همراهی با کاندیداها در انتخابات بی ارزش است آنچه برای این نهاد مهم است رسیدن به هدف اصلی یعنی خدمت به مردم است.

 

مومنی گفت: یکی از برنامه های کمیته امداد امام (ره) گسترش صدقه الکترونیکی است، چراکه در این روش سرعت پرداخت، دریافت و هزینه کرد بالا می رود، در حال حاضر نیروهایی که صندوق های صدقات را تخلیه می کنند در دوره های زمانی تعریف شده برای تخلیه صندوق ها اقدام می کنند.

 

وی اعلام کرد: از طرفی مردم با رسیدن به صندوق صدقه، امکان پرداخت صدقه را پیدا می کنند ولی در روش الکترونیکی، هر فرد در هر ساعت از شبانه روزی می تواند از طریق گوشی ساده و با شماره گیری # 028*8877* کمک های خود را به نیازمندان اهدا کند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تأکید کرد: در این روش حتی مردم می توانند کمک های خود را تنها برای کمک به محرومان و نیازمندان منطقه ای خاص تعیین کنند که برای این منظور  حال اگر کسی بخواهد کمک خود را برای شهر خاصی محدود کند به جای کد 028 برای شهرستان البرز 0281، شهرستان تاکستان 0286، شهرستان آبیک 0283، شهرستان آوج 0284، شهرستان بوئین زهرا 0285، آبگرم 0282، اقبالیه 0287، الموت شرقی 0288، الموت غربی 0289 و برای طارم سفلی کد 02810، اسفرورین 02811، خرمدشت 02812، دشتابی 02813، رامند 02814، شال 02815 و ضیاء آباد کد 02816 را می تواند بگیرد.

 

وی تأکید کرد: پس از جمع آوری کمک های مردمی، در روش الکترونیک به دلیل سرعت انتقال کمک ها در حساب بانکی، کمک های مردمی با روش بانکداری الکترونیک در حساب نیازمندان واریز می شود.

 

مومنی یادآور شد: امیدواریم با افزایش کمک های مردمی از طریق پرداخت الکترونیک، شاهد سرعت بیشتر در کمک رسانی به نیازمندان باشیم.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند کربلا صدقه نیازمندان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است