Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@03:08:54 GMT

95درصدسرقت‌های خُرد درپایانه چذابه

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۳۰۵۱

رئیس قرارگاه انتظامی اربعین در چذابه گفت: 95 درصد سرقت‌های خُرد در محدوده زمانی 20 روز قبل از اربعین حسینی، در پایانه مرزی چذابه کشف و 17 سارق دستگیر شدند. ناطقان: محمد سعید یاری رئیس قرارگاه انتظامی اربعین در مرز چذابه امشب با اشاره به اقدامات پلیس در پایانه  مرزی چذابه به منظور پیشگیری از سرقت، اظهار کرد: استقرار 5 ایستگاه در پارکینگ ها، مواکب و توقف گاه‌های جمعیتی و نیز نصب 9 دستگاه دوربین برای پایش تصویری از جمله اقدامات پلیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از ابتدای ماه صفر تا کنون بیش از 600 هزار زائر از مرز چذابه تردد داشته‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 95 درصد رشد را نشان می‌دهد.

رئیس قرارگاه انتظامی اربعین در مرز چذابه عنوان کرد: بیش از 136 هزار خودرو وارد مرز چذابه شدند که از این تعداد حدود 35 هزار خودرو توقف بیش از 48 ساعته داشتند.

یاری گفت: در محدوده زمانی 20 روز مانده تا روز اربعین، با فعال کردن گشت‌های نامحسوس پلیس و نیز رصد اطلاعاتی 17  سارق خرد دستگیر شدند که متهمان در تحقیقات پلیسی به 37 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

وی افزود:  طی این مدت با اشراف اطلاعاتی پلیس، 95 درصد سرقت‌های انجام شده کشف و اموال مسروقه با هماهنگی قضائی مسترد خواهند شد.

یاری بیان کرد: نیروی انتظامی به منظور تامین امنیت زائران و آسان کردن تردد آن‌ها تمام نیروها و تجهیزات مورد نیاز را تا بازگشت آخرین زائر به کشور به کارگرفته است. منبع: فارس برچسب ها: سرقت های خرد ، پایانه چذابه ، دستگیری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سرقت های خرد پایانه چذابه دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا

همزمان با قتل پیرزن تنها در خانه و سرقت طلاهایش ردیابی‌هـــا برای شنــــاسایــــــی و دستگیری متهمان آغاز شد.

به گزارش مشرق، سـرهـنگ سیدابوالفضل مسعودی، فرمانده انتظامی آباده گفت: روز دوشنبه دو نفر با ورود به منزل پیرزنی ۸۲ ساله در یکی از محله‌های شهرستان آباده وی را به قتل رسانده و طلا و زیورآلات وی را سرقت کردند.

مأموران انتظامی شهرستان و تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اطلاع از این ماجرا شناسایی و دستگیری قاتلان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه قتل مذکور هیچ ربطی به قتل‌های سال گذشته نداشته است، از شهروندان درخواست کرد به شایعات فضای مجازی توجهی نکنند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای