Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-29@07:31:54 GMT

مخالفت شورای شهر با جدایی ری از تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۴۳۱۱

صدای ایران- عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: مجمع لیست امید تهران در مجلس شورای اسلامی طرحی را با عنوان جدایی ری از تهران و شمیرانات مطرح کرده است که مدیریت شهری با این طرح مخالف است.   زهرا نژادبهرام در حاشیه برگزاری یکصد و هفتاد دومین جلسه شورای شهر تهران در  خصوص جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود دو الی سه هفته پیش نمایندگان مجلس طرحی را به عنوان جدایی شهرستان ری از تهران و شمیرانات امضا کردند که براساس این طرح آنها معتقدند شهرستان ری باید از تهران و شمیرانات جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: یکی از موضوعات که بسیار مهم و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است یکپارچگی تهران، ری و شمیرانات است و در واقع باید این 3 شهرستان با هم دیده شوند.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه هیچکدام از مناطق شهر تهران برای مدیریت شهری تفاوتی ندارد، گفت: ما هیچ تفاوتی را بین منطقه 20 و یا منطقه 15 نمی‌دانیم و در واقع باید تمام این شهرستانها به صورت یکپارچه دیده شوند.
نژادبهرام با بیان اینکه شورای شهر تهران مخالف جدایی ری از تهران و شمیرانات است، گفت: ما ادله خود را در ارتباط با این موضوع از طریق شورای راهبردی که آقای حناچی و محسن هاشمی و اعضای لیست امید مجلس شورای اسلامی حضور دارند پیگیری خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه در طرح جدایی ری از تهران و شمیرانات نام برخی از نمایندگان لیست امید دیده می‌شود، گفت: شورای شهر تهران با این موضوع مخالف است و مطرح کردن آن در آستانه انتخابات مشخص است.

پ/

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: جدایی ری از تهران شهرستان ری تهران شورای شهر تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم اعتراضات به سخنرانی زاکانی در شورای شهر تهران

زمانی که علیرضا زاکانی، شهردار تهران در صحن شورای شهر شروع به سخنرانی درباره قرارداد واگن چینی کرد، جعفر تشکری هاشمی صحن را ترک کرد. منبع: شرق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • فیلم اعتراضات به سخنرانی زاکانی در شورای شهر تهران
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول