Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@01:31:35 GMT

افزایش ۳۹۵ درصدی سرمایه گذاری در معادن فارس

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۴۸۷۵

افزایش ۳۹۵ درصدی سرمایه گذاری در معادن فارس

به گزارش خبرگزاری مهر،  حمید رضا ایزدی  افزود : در ۶ ماهه نخست سال جاری در حوزه اکتشافات معدنی ۲۲ فقره گواهی اکتشاف صادر و ۱۱ درخواست اکتشافی نیز به مرحله دریافت گواهی کشف رسیده است.

ایزدی اضافه کرد: در ۶ ماه نخست امسال ۲۲ فقره پروانه بهره برداری با ظرفیت استخراجی بیش از یک میلیون تن ، ذخیره قطعی بیش از ۵۸ میلیون تن با ایجاد زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۵۸  نفر در استان فارس صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت : هم اکنون ۶۲۳ معدن دارای پروانه بهره برداری با استخراج بیش از ۴۹ میلیون تن و ذخیره قطعی دو هزار و٣۶١  میلیون تن در حال فعالیت می باشند.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس  بیان کرد: این معادن با حجم سرمایه گذاری هفت هزار و ٢٢ میلیارد ریال مشغول به فعالیت هستند که برای هشت هزار و ٢۴٩  نفر بصورت مستقیم زمینه اشتغال را فراهم کرده است.
 

کد خبر 4750995

منبع: مهر

کلیدواژه: معادن صنعت معدن و تجارت فارس اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر قزوین گرگان شیراز شهرکرد موکب رادیو اربعین مرز شلمچه مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان

مسئولان وزارت معادن و نفت حکومت سرپرست افغانستان، با نشر خبرنامه‌ای در صفحه رسمی این وزارت، از دیدار شیخ شهاب‌الدین دلاور با مسئولان یک شرکت تجارتی افغان و شرکای چینی خبر داد.

سرپرست وزارت معادن و نفت در این دیدار گفت: امنیت در تمام کشور تأمین شده و فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری روی منابع معدنی فراهم شده است و افغانستان از تمام سرمایه‌گذاران ملی و بین المللی استقبال می‌کند.

در ادامه مسئولان شرکت تجارتی عاشوری و شرکای چینی از فراهم سازی زمینه مناسب سرمایه‌گذاری و امنیت سرتاسری از سوی حکومت سرپرست افغانستان اظهار قدردانی کرده و علاقمندی خود را برای سرمایه‌گذاری در معادن طلا، سنگ های قیمتی و مس ابراز کردند.

سرپرست وزارت معادن و نفت نیز اطمینان داد در راستای فراهم سازی زمینه سرمایه‌گذاری با ایشان مطابق قانون و طرزالعمل معادن همکاری خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • امکان کاهش ۲۰ درصدی ضایعات برداشت گندم با روش‌های علمی
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان
  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن رسید