Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سیدالحسینی  معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک کشاورزی خراسان شمالی گفت: براساس تبصره ۱۶ قانونپایان مهر ماه آخرین مهلت کشاورزان برای پرداخت بدهی بانکی

سیدالحسینی افزود: بودجه، سود و جریمه وام‌های کمتر از یک میلیارد ریال، به شرط پرداخت اصل بدهی، بخشوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با بیان اینکه تاکنون ۲۸۰ نفر در استان با ۴۸ میلیارد ریال از این مزیت بهره‌مند شدند، گفت: کشاورزان تا پایان مهرماه مهلت دارند با مراجعه به شعب بانک و با پرداخت اصل بدهی، از پرداخت سود و جریمه معاف شوند.

او با بیان اینکه ۶۷ درصد ۷۱ میلیارد ریال اعتبار سهم استان در اجرای این طرح جذب شد، گفت: این طرح شامل بدهکارانی می‌شود که سررسید وام آن‌ها پیش از سال ۹۵ است.

معاون بانک کشاورزی استان همچنین گفت: نیمه نخست امسال نیز ده هزار فقره تسهیلات بانکی به ارزش سه هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شد.

انتهای پیام/ ر

پایان مهر ماه آخرین مهلت کشاورزان برای پرداخت بدهی بانکی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال گزارش داد که اگر اوکراین نتواند با دارندگان اوراق قرضه خارجی به توافقی برای پرداخت سود اوراق قرضه و رد بخشی از بدهی دست یابد، ممکن است تا ماه اوت نتواند پرداخت کند.

این روزنامه توضیح داد که صندوق‌های سرمایه‌گذاری غربی قبلاً به اوکراین پیشنهاد داده بودند که کی‌یف پرداخت سود بدهی‌ها را از سر بگیرد و این صندوق‌ها بخشی از بدهی اوراق قرضه را که حدود ۲۰ میلیارد دلار است، پرداخت می‌کنند.

پیش از آن، همین روزنامه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که گروهی از دارندگان اوراق قرضه خارجی قصد دارند اوکراین را تحت‌فشار قرار دهند تا حداکثر تا سال ۲۰۲۵ پرداخت سود تعهدات خود را آغاز کند.

به گفته این روزنامه، این گروه از رژیم کی‌یف می‌خواهد تا توافقی را منعقد کند که بر اساس آن پرداخت‌ها در ازای بخشش بخش قابل توجهی از بدهی‌های معوق اوکراین از سر گرفته می‌شود.

واحد پول اوکراین گریونی یا گریونا (هریونا) Hryvnia با کد ایزوی UAH می باشد که از ۲ سپتامبر ۱۹۹۶ جایگزین کاربوانت شده است. همچنین 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگشت ۱.۷۰۰ میلیارد تومان بدهی‌ در نقل و انتقال فولاد ارومیه
  • برگشت ۱.۷۰۰میلیارد تومان بدهی‌ در نقل و انتقال فولاد ارومیه
  • اهتمام بانک کشاورزی به تحقق امنیت غذایی با مشارکت مردم
  • بخشی از بدهی‌های بانکی شهرداری تهران با مولدسازی تسویه شد
  • تبعیض در اخذ تسهیلات بانکی بین مردم و کارمندان بانک‌/ تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌ها از خرداد به‌روزرسانی نشده است
  • رشد ۲۸.۲ درصدی تسهیلات بانکی در ۱۴۰۲/ رقم رشد نقدینگی ۲۴.۳ درصد در پایان سال ۱۴۰۲
  • بانک‌ها تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن اقدام کنند
  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی