Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخورد پراید با نیسان در گردنه اسدآباد، مرگ یک نفر را رقم زد.

محمدرضا اعتصام رئیس جمعیت هلال احمر اسدآباد گفت: این سانحه رانندگی در کیلومتر 13 اسدآباد - همدان در نزدیکی پایگاه امداد جاده ای هلال احمر رخ داد.
وی اضافه کرد: اقدامات اولیه بر روی فرد مصدوم صورت گرفت سپس توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین پلیس راه استان همدان نیز اظهار داشت: عامل اصلی بروز این سانحه رانندگی انحراف به چپ خودروی نیسان بوده است.
سرهنگ سعید اسماعیلی اضافه کرد: راننده نیسان هنگام عبور از پیچ به علت سرعت بالا و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه همچنین لغزنده بودن سطح جاده به سمت چپ منحرف شده و با پهلوی پراید برخورد کرد.
وی با بیان اینکه در این سانحه راننده 20 ساله پراید جان باخت بیان کرد: با توجه به ریزش باران هم اینک گردنه های استان لغزنده هستند.
وی ادامه داد: یک هفته گذشته به علت انحراف به چپ غیرمجاز سه سانحه فوتی در جاده های این استان رخ داده است که امید است با رعایت سرعت مطمئنه آمار متوفیان کاهش یابد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، شکاری مسئول جمعیت هلال احمر گراش گفت: بر اثر برخورد خودرو سمند با کمباین در کیلومتر ۲ جاده گراش - اوز، سمند آتش گرفت و راننده خودرو مصدوم شد.
وی افزود: با حضور نیرو‌های امدادی و آتش‌نشانی، آتش‌سوزی پس از ۲۵ دقیقه مهار و مصدوم ۳۶ ساله که از ناحیه قفسه سینه آسیب دیده بود به بیمارستان گراش منتقل شد.
مسئول جمعیت هلال احمر گراش ادامه داد: دو تیم از آتش‌نشانی گراش، دو تیم هلال‌احمر گراش، اورژانس ۱۱۵ و پلیس برای امدادرسانی و ایمن‌سازی مسیر در محل حادثه حضور داشتند.
بنابر اعلام آتش‌نشانی گراش علت احتمالی آتش‌سوزی، نشت سوخت از باک خودرو به علت شدت برخورد بود.
با توجه به افزایش تردد انواع ادوات کشاورزی بویژه کمباین همزمان با فصل برداشت محصولات، برخی رانندگان کمباین  وسیله نقلیه خود  را بدون علائم و تجهیزات ایمنی و با تیغه‌های برش در سطح جاده‌ها به حرکت درآوردند که این اقدام بسیار خطرناک بوده و موجب بروز تصادف می‌شود.
همه ماشین‌های کشاورزی برابر ماده ۳۹ آئین نامه ایمنی ماشین‌ها و ادوات کشاورزی ملزم به نصب علائم هشداردهنده، چراغ‌های روشنایی و چراغ‌های گردان احتیاط  برای تردد در سطح جاده‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت