Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع راست PSG باور دارد در گودیسون پارک بستر مناسبی برای ارضای جاه طلبی‌های او فراهم نبوده است.

طرفداری- توماس مونیر می‌گوید در تابستان امسال به پیوستن به اورتون نزدیک شده است ولی در نهایت تصمیم گرفت تا در پاریس به کارش ادامه بدهد.

به گزارش میرر، مدافع ۲۸ ساله تیم ملی بلژیک که از فرصت‌های محدودش در پارک دو پرنس ناراضی بود، در تابستان ۲۰۱۹ به چندین تیم لیگ برتری لینک شد ولی در نهایت تصمیم گرفت تا سال آخر قراردادش را هم در فرانسه سپری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مونیر در شرح دلایل خود برای انجام این کار گفته است:

علایقی وجود داشت و صحبت‌هایی رد و بدل شد ولی هرگز کار به جایی نرسید که از خودم بپرسم: باید قرارداد امضا کنم یا نه؟ همیشه یکی از طرفین موافق نبود. 

زمانی که از مونیر سوال شد آیا این شرایط برایش مأیوس کننده بود، پاسخ داد:

نه چون همیشه گفته بودم هدفم ماندن در پاری سن ژرمن است. این طور نبود که بی دلیل به دنبال جدایی باشم. به خاطر این که بازی کردن در پاری سن ژرمن خاص است. در تیمی حضور دارم که می‌تواند برای قهرمانی در اروپا رقابت کند و این چیزی نیست که بازیکنان زیادی بتوانند از آن صحبت کنند. می‌توانستم به باشگاه خوبی مثل اورتون ملحق شوم و اطمینان داشته باشم که در مسابقات زیادی بازی خواهم کرد. گزینه جالبی بود ولی مسئله اینجاست که اورتون در رقابت‌های اروپایی حضور ندارد. 

در نتیجه این تصمیم، اورتون سراغ جبرئیل سیدیبه رفت و مدافع راست تیم ملی فرانسه را به کادر بازیکنانش اضافه کرد.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!

ظاهرا حواشی اخیر پیرامون ورود بانوان به ورزشگاه‌های فوتبال با محرومیت هوادار پیرمرد سپاهان تمام نشد و این محرومیت شامل هواداران زن دیگر تیمها هم شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

تیم فوتبال نساجی قائمشهر در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در یک بازی حساس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود. 

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان