Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@17:14:45 GMT

تویوتا برای سالمندان خودروی برقی می سازد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۵۵۸۲

تویوتا برای سالمندان خودروی برقی می سازد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  انگجت، شرکت تویوتا نسخه ای از  خودرو ال الکتریکی BEV خود را در نمایشگاه اتومبیل توکیو به نمایش خواهد گذاشت .  

این خودرو بسیار کوچک است و به گفته شرکت برای حمل ونقل شهری ساخته شده است. تویوتا ادعا می کند هدف از ساخت این خودرو پشتیبانی از جمعیت سالمند ژاپنی و فراهم کردن آزادی حمل ونقل برای افراد در سنین مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودروی ۲ نفره  برای طی سفرهای کوتاه ساخته شده است. راننده سالمندی که نمی تواند از پله های مترو بالا و پایین برود یا مسافت زیادی را پیاده طی کند،  می تواند با کمک این خودرو به نزدیک ترین بازار برود.

خودروسازی تویوتا تاکید دارد این خودرو برای طی مسافت های کوتاه مناسب است. در حقیقت خودرو با یکبار شارژ می تواند ۶۲ مایل را با حداکثر سرعت ۳۷ مایل برساعت طی کند.

 تویوتا قصد دارد  خودروی برقی مذکور را در اواخر ۲۰۲۰ میلادی به بازار عرضه کند. 

کد خبر 4751071 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: تویوتا صنعت خودروسازی خودروی برقی خانه سالمندان اربعین 98 فناوری فضایی فناوری نانو امنیت اطلاعات نوآوری هوش مصنوعی تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان ماهواره جایزه نوبل فضانوردان موبایل اینترنت ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌‌های طرح ایرانی بی ام و درباره خودروی تازه‌اش

تعداد بازدید : 63 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 423 نادر فقیه زاده طراح ایرانی خودروهای برقی بی ام و، در گفت و گویی به فارسی از خودروی برقی تازه بی ام و یا بی ام دبلیو تحت عنوان بی ام و آواتار گفته است. روایت کوتاه فقیه زاده را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده
  • حرف‌‌های طرح ایرانی بی ام و درباره خودروی تازه‌اش
  • مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می‌خواهند خودروی برقی وارد کنند؟
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه
  • معرفی جان سخت‌ترین خودروها در جهان (+عکس)