Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا شیران خراسانی در گفتگو با خبرآنلاین در مورد احتمال کاندیدا شدن سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه مشهد، گفت: قطعا جلیلی و قالیباف از حوزه مشهد کاندیدا نمی‌شوند و صحبت‌هایی که در این زمینه مطرح می شود، درست نیست.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: در مشهد پروسه‌ای چیده شده است که همه جبهه‌های اصولگرا اعم از پایداری‌ و سایر جبهه به لیست واحد برای انتخابات مجلس برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قطعا علاوه بر نمایندگان فعلی، نمایندگان ادوار و افراد جدیدی هم در این لیست خواهند بود، شورایی که در این زمینه تصمیم‌گیری می کند، معیارهایی دارد که براساس آن افراد را انتخاب و بعد در مورد هر کدام از افراد رای‌گیری می‌شود.

شیران خراسانی درباره حضور قالیباف در انتخابات مجلس یازدهم گفت: با قطعیت می‌گویم آقای قالیباف نه از مشهد و نه از تهران کاندیدا نمی‌شود، چرا که قصدی برای حضور در انتخابات مجلس ندارد، اما اینکه لیستی در مشهد ارائه ندهند بحث دیگری است و شاید لیستی از جانب آقای قالبیاف ارائه شود. 

وی درباره احتمال کاندیداتوری سعید جلیلی هم گفت: آقای جلیلی نیزاز مشهد کاندیدا نمی‌شود،‌اما شاید از شهرهای دیگر در انتخابات مجلس کاندیدا شود.

۲۷۲۱۷

کد خبر 1312384

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف سعید جلیلی انتخابات مجلس یازدهم اصولگرایان اربعین پیاده روی اربعین ایالات متحده آمریکا سوریه باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم لبنان ترکیه کردهای سوریه سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903192

دیگر خبرها

  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم
  • دست‌های پشت پرده در انتخابات به روایت «رشیدی کوچی»
  • بهره وری غیر اصولی آب مشکلات آینده را بیشتر می‌کند
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟