Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ۶۱عنوان کتاب  از ۲۹ ناشر به مرحله داوری نهایی پنجمین دورۀ جشنوارۀ نشان دهخدا رسیدند.

پنجمین دورۀ جشنوارۀ نشان دهخدا به میزبانی انتشارات علمی و فرهنگی و با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تامین اجتماعی، ادارۀ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، خانۀ کتاب و پژوهشکدۀ مطالعات فرهنگی و اجتماعی  و  با هدف انتخاب کتاب سال اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور در حوزۀ علوم انسانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وهله اول  ۶۳۰ عنوان کتاب از ۷۰ ناشر دانشگاهی و پژوهشی و هم چنین صاحبان آثار برای این دبیرخانه ارسال شده است.این آثار با موضوعات تاریخ، جغرافیا و باستان شناسی، حقوق، زبان و ادبیات فارسی، علوم اجتماعی و علوم ارتباطات، علوم اقتصادی، مدیریت و حسابداری، علوم تربیتی، روانشناسی، علوم رفتاری و تربیت بدنی، علوم سیاسی، روابط بین الملل و مطالعات منطقه ای، فقه، اصول، علوم قرآن و حدیث، فلسفه، کلام، اخلاق، ادیان و عرفان، فناوری اطلاعات، اطلاع رسانی و کتابداری، مطالعات انقلاب اسلامی و امام خمینی، مطالعات هنر و زیبایی شناسی نوشته شده‌اند.

جشنوارۀ نشان دهخدا در پنجمین  دوره برگزاری‌اش کتاب‌های تالیفی یا تصحیحی اعضای هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها را که در سال ۱۳۹۷ برای اولین بار و در حوزۀ علوم انسانی به چاپ رسیده اند بررسی کرده و بهترین‌ها را به جامعه فرهنگی و علمی کشور معرفی می‌کند.

آیین پایانی پنجمین دورۀ جشنوارۀ نشان دهخدا در تاریخ ۲۸ آبان ۱۳۹۸ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در محل دانشگاه تربیت مدرس، سالن جابربن حیان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ادبیات جشنواره دهخدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماراتُن علمی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به روایت تصویر

خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی در دو روز برگزار شد و متقاضیان رقابت نفسگیری با یکدیگر برای تصاحب صندلی‌ها داشتند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کتاب کامبوزیا خط مقاومت در ایران را نشان می‌دهد
  • ماراتُن علمی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به روایت تصویر
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند
  • تمجید AFC از فوتسالیست‌های تیم ملی/ ایران قدرت خود را نشان داد
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • چگونه می‌توان قهوه نوشید و بی‌خواب نشد؟