Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:08:05 GMT

افزایش 71 درصدی بازدید از تاق بستان در ایام اربعین

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۶۳۷۰

افزایش 71 درصدی بازدید از تاق بستان در ایام اربعین

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از افزایش 71 درصدی بازدید از محوطه تاریخی تاق‌بستان در ایام اربعین امسال نسبت به سال قبل خبر داد.

امید قادری درگفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در ایام اربعین امسال 23 هزار و 362 نفر از محوطه تاریخی تاق بستان بازدید داشتند که این آمار نسبت به تعطیلات اربعین سال گذشته 71 درصد رشد نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت 12 هزار و 161 نفر از محوطه جهانی بیستون بازدید کرده‌اند که در این محوطه هم رشد 53 درصدی بازدیدکنندگان نسبت به سال قبل را داریم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تکیه معاون الملک را با یازده هزار و یکصد ویازده بازدید کننده و رشد 7.5 درصدی در جایگاه سوم آثار تاریخی پربازدید کرمانشاه در ایام اربعین اعلام کرد.

قادری در ادامه به تبلیغات انجام شده در مسیر تردد زوار برای معرفی جاذبه‌های تاریخی استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه افزایش آمار بازدید از اماکن تاریخی استان در این ایام نشان می‌دهد که این تبلیغات نقش موثر خود را ایفا کرده‌ و باعث افزایش ماندگاری زوار در استان شده‌ است.

وی تاکید کرد: از آنجایی که طی روزهای آینده هم بازگشت زوار به کشور ادامه دارد، امیدواریم این آمار بازهم افزایش یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ميراث فرهنگي تاق بستان اربعین ۹۸ كرمانشاه استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشان با اشاره به افزایش بازدید گردشگران از باغ فین گفت: ۵۵ هزار نفر در دو روز پنج‌شنبه و جمعه از مجموعه جهانی باغ فین بازدید کردند.

احمد دانائی‌نیا افزود: خانه تاریخی بروجردی با بیش از ۹ هزار نفر و محوطه باستانی سیلک با بیش از ۳ هزار نفر در رتبه‌های بعدی این آمار قرار دارند.

او گفت: جاذبه‌های تاریخی منطقه فرهنگی کاشان همه ساله با آغاز فصل بهار و موسم گل و گلاب در شهرستان کاشان در هم می‌آمیزد و به تناوب تا اواخر خردادماه در بیشتر نقاط شهرستان کاشان پذیرای خیل عزیمی از گردشگران می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل
  • خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان کذب است
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس