Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان بندرعباس گفت:به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش اولین مسابقات را در بخش بانوان برگزار کردیم و تا پایان هفته جاری یک مسابقه دیگر را در بخش آقایان به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار میشود

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان بندرعباس بابیان اینکه تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفته ایم تا ورزش کونگ فو را در سطح شهرستان بندرعباس  بیشتر به جامعه ورزشی معرفی نمائیم،افزود:تا پایان هفته جاری یک مسابقه دیگر را در بخش آقایان به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلم عاشوری با اشاره به اینکه  سال ۹۸ را سال مسابقات نامگذاری کردیم ، ادامه داد : جهت آمادگی هر چه بیشتر کونگ فو کاران  در مسابقات استانی و کشوری  بطور مستمر و منظم در رده های سنی مختلف مسابقات را در سطح کاملا بالا برگزار می کنیم .

 

عاشوری تصریح کرد: همراهی و همکاری اساتید و مربیان سطح شهرستان بی نظیر است و همچنین دبیر هیئت ، مسئول برگزاری مسابقات آقایان ، مسئول برگزاری مسابقات بانوان  ، نایب رئیس بانوان و اعضای محترم هیئت رئیسه که باعث گردیده تا این لحظه با قدرت هرچه بیشتر مسابقات و همایش های بزرگی را انجام دهیم و مورد توجه علاقه مندان به رشته ورزشی کونگ فو قرار گیرد.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه هیئت رئیسه مسابقات هرمزگان کونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی عصر دوشنبه در جلسه ستاد امنیتی انتخابات استان تهران که با حضور سید کمال سادات، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا، حسین فخاری فرماندار قرچک و اعضای شورای تأمین شهرستان ورامین و دیگر مسئولین در سالن اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار کرد: همه آمادگی‌های لازم در حوزه امنیتی در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک پیش بینی شده است.‌

وی افزود: عملکرد ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک در دور اول انتخابات از طرف نامزدها مورد تمجید قرار گرفت و حتی یک شکایت از برگزاری فرآیند انتخابات وجود نداشت.‌

فرماندار ویژه شهرستان ورامین در پایان گفت: برگزاری ۳ جلسه توجیهی برای نامزدها در دور اول باعث کاهش تخلفات شد و دور جدید نیز تاکنون یک جلسه توجیهی با نامزدها جهت برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حواشی برگزار شده است.

کد خبر 6098743

دیگر خبرها

  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور