Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، منصور غلامی درباره موضوع صندلی‌فروشی در دانشگاه‌ها به‌ویژه دانشگاه‌های تراز اول کشور، اظهار کرد: نقل قول‌هایی در این باره از من منتشر شده که به درستی منتقل نشده است.

عضو کابینه دولت دوازدهم افزود: به این دلیل که موضوع صندلی‌فروشی در دانشگاه‌های علوم پزشکی بوده، بهتر است مسئولان وزارت بهداشت در این باره پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با استناد به اظهارات مسئول روابط عمومی وزارت بهداشت، ادامه داد: بر اساس اظهارات این مقام مسئول، آنچه رخ داده به این دلیل بوده که در مسیر انتقال دانشجویان از خارج به داخل، آیین‌نامه مربوط برای تعدادی از افراد به درستی رعایت نشده است که اگر در این باره از وزارت بهداشت سؤال شود، پاسخ دقیق‌تری خواهند داد.

غلامی با بیان اینکه حتی یک مورد از پدیده صندلی‌فروشی در دانشگاه‌های تحت نظر وزارت علوم رخ نداده است، تأکید کرد: قطعاً این موضوع حتی یک مورد هم در دانشگاه‌های دولتی رخ نداده است؛ چراکه ظرفیت‌ها بسیار بیشتر از داوطلبان است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پایان گفت: به این ترتیب اکثر دانشجویان در رشته‌هایی که علاقه‌مند هستند، تحصیل می‌کنند و رقابت فقط در برخی از رشته‌ها آن هم در 10 تا 15 دانشگاه‌ برتر کشور وجود دارد؛ بنابراین رقابت با اولویت تحصیل برخی از دانشجویان در محل زندگی خود و اولویت‌های دیگر توزیع می‌شود و به همین دلیل صندلی‌فروشی در دانشگاه‌های دولتی زیر نظر وزارت علوم وجود ندارد.

انتهای پیام/

168 / 168 وزارت علوم وزیر علوم صندلی فروشی دانشگاه منصور غلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت علوم وزیر علوم صندلی فروشی دانشگاه منصور غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی در حاشیه این مراسم گفت: هدف از برگزاری این جشن، ترویج هرچه بیشتر ازدواج آسان بین دانشجویان است.

حجت الاسلام طاهری واسطه گری در امر ازدواج را یکی از اولویت‌های اساسی نهاد‌های فرهنگی موجود در دانشگاه عنوان کرد و گفت: خانه وصال در این دانشگاه برپا شده و با جمع آوری ملاک‌ها و معیار‌های هر یک از دانشجویانی که تمایل به ازدواج دارند، آن‌ها را برای ازدواج به یکدیگر معرفی می‌کنند.

وی بر اهمیت جایگاه مشاوره‌های پیش از ازدواج تاکید کرد و افزود: در خانه‌های وصال دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج برای زوجین برپا می‌شود و دانشجویان می‌توانند با بهره مندی از این دوره‌ها آموزش و آگاهی لازم را برای ازدواج و آغاز زندگی مشترک کسب کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ازدواج در دوران دانشجویی را یکی از موفق‌ترین زمان‌های تشکیل خانواده عنوان کرد و گفت: بمنظور تسهیل ازدواج دانشجویان سال گذشته به همت ریاست دانشگاه علوم پزشکی ۲۴ واحد خوابگاه متاهلی ساخته و در اختیار دانشجویان قرار گرفت و در سال جاری نیز برنامه ریزی‌ها برای ساخت ۶۰ واحد خوابگاه متاهلی دیگر انجام شده و امیدواریم با عملیاتی شدن ساخت این واحد‌ها تمام نیاز دانشگاه به خوابگاه‌های متاهلی برطرف شود.

دیگر خبرها

  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟