Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@03:22:54 GMT

طرز تهیه حلوا کاکائو

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۷۴۹۶

طرز تهیه حلوا کاکائو

برای شربت حلوا چی لازم دارم:
شکر ....... یک و نیم لیوان
شیر ....... یک و نیم لیوان

مواد لازم حلوای کاکائویی:
کره ........ ۶۰ گرم
روغن مایع ..... کمی بیش‌تر از نصف فنجان
آرد ...... ۲ لیوان
پودر کاکائو .... ۲ قاشق غذاخوری

چطوری درست کنم:
برای تهیه‌ی شربت حلوا، شیر و شکر را در ظرف مناسبی ریخته و به خوبی با هم مخلوط می‌کنیم تا شکر کاملا در شیر حل شود سپس شربت را کنار می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تهیه‌ی حلوا، کره و روغن مایع را در تابه‌ای ریخته و روی شعله‌ی متوسط اجاق قرار می‌دهیم تا کره ذوب شده و با روغن مایع مخلوط شود سپس شعله‌ی اجاق را کم کرده و آرد را اضافه می‌کنیم و مدام مخلوط می‌کنیم و تفت می‌دهیم تا بو‌ی خامی آرد گرفته شده و رنگ آن کمی تیره شود. شربت_شیر را اضافه کرده و چند دقیقه مدام هم می‌زنیم و در آخر پودر کاکائو را اضافه کرده و حلوا را روی شعله‌ی کم اجاق خوب هم می‌زنیم تا شربت کاملا جذب حلوا شود و حلوا جا بیفتد. این حلوا با طعم براوونی را می‌توانیم به صورت گرم یا سرد به همراه بستنی و یا سس_شکلات سرو کنیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی شیرینی حلوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه خبر دو هک نشده است/ تکذیب اضافه شدن صوت خارجی به سیگنال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است و هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

این بخش با عناوین یکی از شبکه‌های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.

کد خبر 6096298 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • نان توت فرنگی یک نان خوش عطر و طعم و ساده
  • «تگزاس ۳»و «عطرآلود» به گیشه سینماها اضافه می‌شود
  • طرز تهیه دمی گوجه یا استانبولی خوشمزه ؛ فوت و فن پختن دمی گوجه در کمترین زمان | با این ترفند سس گوجه فرنگی را خوشمزه کنید
  • گیاهان مفید برای رشد و تقویت مو‌های نازک
  • فلر یا شرارهٔ منحرف کننده در هواپیماهای جنگنده چیست؟
  • طرز تهیه کوکی شکلاتی + نکات مهم و فوت و فن‌ها
  • مفاهیم: فلر یا شرارهٔ منحرف کننده در هواپیماهای جنگنده چیست؟
  • شربت توت فرنگی بهترین نوشیدنی برای روزهای گرم تابستان
  • شبکه خبر دو هک نشده است/ تکذیب اضافه شدن صوت خارجی به سیگنال