Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان کرمی از برخورد تند صداوسیما با رضا گلزار برای برگزاری کنسرت در لس‌آنجلس انتقاد کرد و از سختی‌های کنسرت برگزار کردن در آمریکا نوشت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، احسان کرمی، مجری، بازیگر و خواننده در واکنش به هجمه‌ها علیه کنسرت محمدرضا گلزار در سالن دالبی تئاتر لس‌آنجلس در اینستاگرام نوشت:

«اینجا ایران است! جایی که سوپر استارش تا وقتی در تلویزیون برنامه اجرا می‌کند سرش سر شاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی وای از وقتی که تلویزیون قدرت نگه داشتنش را نداشته باشد و او بخواهد راه خودش را برود...نفس کشیدنش هم فالش است !قدم زدنش هم فالش است! نگاهش هم فالش است! میشود بی مخاطب! میشود سنگ روی یخ! حاشا به معرفتتان.

یک ایرانی خودش بدون کمک (این و آن)میخواهد در یکی از بهترین سالن‌های کنسرت جهان که آرزوی هر هنرمندی است آن را فقط ببیند موسیقی اجرا کند، از سه هفته قبل از کنسرتش در سرزمین خودش تلویزیونی که او در یک بازه زمانی میلیون‌ها مخاطب و میلیاردها سرمایه برایش جذب کرده در اخبارش او را تخریب می‌کند که بلیت‌هایش فروش نرفته! و موج کارشناس‌های موسیقی اینستاگرام به راه می‌افتد که او یکبار در کنسرتش فالش ویولن زده!

من کارشناس موسیقی نیستم که نقد موسیقی کنم و اما خوب می‌دانم قدرت محبوبیت و قلب بی‌کینه داشتن یعنی چه ضمنا تا به حال هم کنسرت رضا را از نزدیک ندیده‌ام اما شک ندارم تا سه هفته دیگر تمام بلیت‌های دالبی تئاتر برای کنسرت رضا فروش خواهد رفت اما برای آن‌هایی که در جام جم خودشان را حبس کرده‌اند عرض می‌کنم اولا کنسرت گذاشتن در آمریکا آن هم در لس آنجلس بی نهایت کار دشواریست صرفا به یک دلیل آن هم اینکه هستند کسانی از هنرمندان ایرانی مقیم لس‌آنجلس که مثل شما خوش نمی‌دارند موزیسینی از ایران به لس آنجلس بیاید و آن هم در هالیوود آن هم در دالبی کنسرت برگزار کند(تاکید می‌کنم بعضی از آن‌ها). در ثانی فارسی زبانان مقیم ینگه دنیا به عادت قدیم همچنان در دقیقه نود بلیت تهیه می‌کنند. (این را هم بعد از چندین اجرای تئاتر در شهرهای مختلف آمریکا فهمیدم). از همه این‌ها گذشته کاش به عوض آن شیوه کنار گذاشتن آقای گلزار از تلویزیون نمی‌گویم از او دلجویی یا حمایت می‌کردید...چون می‌دانم این رفتار اساسا در قاموستان نیست اما کاش سکوت می‌کردید. به خاطر شخصیت رسانه ای که....بی خیال...»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون رسانه فرهنگ و هنر قلب محمدرضا گلزار احسان کرمی کنسرت رضا گلزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند

به گزارش صدای ایران از ایسنا،امیر حسین سمیعی شامگاه یکشنبه ۱۱ اردیبهشت در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان بوشهر گفت: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند و همه بر اساس قانون اجرا می‌شوند.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تلاشمان این است که پهنای موارد بوروکراتیک کنار گذاشته شود و بی واسطه با شما صحبت کنیم، ما وافقیم اگر مشکلاتی وجود دارد آمده ایم برای این که بشنویم و تمام تلاشمان را به کار ببریم تا مشکلات کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: موسیقی در بوشهر زنده است، همین پویایی و دغدغه مندی که مطرح شد نشان از زنده بودن این شهر در حوزه موسیقی دارد، لذا معتقدم در بوشهر موسیقی برای تمام ابعاد زندگی از جمله کار، سوگ، شادی، حرکت و امید در جامعه در نوع خودش گزینه دارد.

سمیعی یادآور شد: ما تلاش می‌کنیم که به تمام کسانی که در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت دارند نگاه تکریم و محبت داشته باشیم. تا جایی که قدرت داشته باشیم تلاش خواهیم کرد تا فاصله ما با هنرمندان کمتر شود و درصدد رفع مشکلات و دغدغه شما هستیم و باید همت کنیم تنش‌ها را کاهش داده و ظرفیت‌های کاری را شناسایی و افزایش دهیم.

وی در خصوص مشکلات سامانه‌ای مجوز‌های موسیقی گفت: ما نمی‌توانیم همه را با یک چارچوب مقایسه و بررسی نماییم و مشکلات ساختاری و فرایندی دارد که این‌گونه مشکلات با همین نشست‌ها رفع خواهد شد.

وی در مورد سالن‌های موسیقی و سخت افزار تصریح کرد: باید تلاش کنیم با افزایش امکانات لازم و اساسی زمینه تسهیل اجرای کنسرت توسط شرکت‌های مجری را در شهرستان‌ها فراهم کنیم.

سمیعی اضافه کرد: باور داریم موسیقی به نشاط اجتماعی کمک می‌کند و همه تلاشمان این است که فضا را پویاتر کنیم.

وی در خصوص اینکه گروه‌های موسیقی در برخی فصول کم کار یا تعطیل می‌شوند، گفت: باید در این خصوص چاره اندیشی کرد و ایجاد رویداد‌های اجرایی به تناسب آن ایام می‌تواند تاثیرگذار باشد و اگر در این مسیر موفق نبودیم باید از طریق صندوق هنر دنبال تدبیر و چاره‌اندیشی و راهکار باشیم.

در این نشست هنرمندان با بیان مشکلات، دیدگاه‌ها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.


دیگر خبرها

  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • انتقاد دیده‌بان‌ حقوق بشر از سرکوب حامیان فلسطین در آمریکا
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!