Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@14:37:55 GMT

برگزاری همزمان سه نمایشگاه در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۸۶۱۷

برگزاری همزمان سه نمایشگاه در اصفهان

نمایشگاه اصفهان طی چهار روز میزبان سه نمایشگاه همزمان خواهد بود تا فعالان حوزه در و پنجره، تجهیزات فروشگاهی و مبلمان و دکوراسیون اداری، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، «نخستین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون اداری، ماشین‌آلات، محصولات و ملزومات اداری»، «دومین نمایشگاه کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای» و «چهارمین نمایشگاه تخصصی در و پنجره و صنایع وابسته»، سه نمایشگاهی هستند که طی روزهای ۳۰ مهر تا سوم آبان به صورت همزمان در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون اداری، ماشین‌آلات، محصولات و ملزومات اداری اصفهان با حضور ۱۸ مشارکت‌کننده از استان‌های تهران و اصفهان و در فضایی به مساحت یک‌هزار و ۲۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می‌شود.

در این نمایشگاه انواع ماشین‌آلات و ملزومات اداری مانند مبلمان و صندلی‌های اداری، میزهای کاری و تحریر، اتوماسیون اداری و دکوراسیون داخلی اداری به نمایش درمی‌آید و برندهای معتبری همچون گروه تولیدی چوکا، پرشین پلاست، ایمن گستر، مدیران صنعت، پیام صنعت، پاوید، سهلان‌نما، مبتکران و صندوق نسوز کاوه حضور دارند.

در کنار این نمایشگاه، دومین نمایشگاه کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برپا می‌شود که ۹۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی وسعت خواهد داشت.

مشارکت‌کنندگانی از استان‌های اصفهان، تهران و آذربایجان شرقی در این نمایشگاه حضور دارند و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نمایندگی کالاها و برندها، فعالان دکوراسیون فروشگاهی، سیستم‌های حسابداری و انبارداری، تولیدکنندگان و ارائه دهندگان نرم‌افزارهای فروشگاهی و دیگر خدمات و تجهیزات مرتبط با عنوان نمایشگاه، توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

از مهمترین برندهای حاضر در این نمایشگاه نیز می‌توان به صنایع عدل، صنایع برودتی و تجهیزات فروشگاهی بهشتی، سپاهان مشبک و اصفهان یخچال اشاره کرد.

چهارمین نمایشگاه تخصصی در و پنجره و صنایع وابسته هم نمایشگاه دیگری است که طی روزهای ۳۰ مهر تا سوم آبان‌ماه ۹۸ در اصفهان برپا می‌شود.

در این نمایشگاه ۲۷ شرکت تولیدکننده در و پنجره و پروفیل‌های آلومینیومی، تولیدکنندگان  در و پنجره‌های UPVC، سازندگان ماشین‌آلات تولیدکننده در و پنجره و شرکت‌های تولیدکننده یراق‌آلات در و پنجره از استان‌های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و مرکزی حضور خواهند داشت.

آکپا ایران کیش، آسمان پنجره، آرارات، پارس آلومینیوم، آلومینیوم حکمتی، آلومینیوم آلترال، پارسیان یراق، پارس آلومینیوم و اپل وین نیز به عنوان برندهای فعال صنعت در و پنجره در این نمایشگاه به عرضه توانمندی‌های خود خواهند پرداخت.

علاقمندان به بازدید از این سه نمایشگاه همزمان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روزهای ۳۰ مهر تا سوم آبان به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نمايشگاه تجهیزات اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از خودروهای برقی به حل مهم‌ترین مسئله کلان‌شهر اصفهان کمک کند

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تمرکز دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان روی خودروهای برقی بود؛ این خودروها می‌تواند با هدف کاهش آلودگی هوا به یکی از مهم‌ترین مسئله کلان‌شهر اصفهان کمک کند.

فرزانه کلاهدوزان با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این نمایشگاه در مقایسه با سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشت، چراکه شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر مشارکت‌کنندگان محصولات با کیفیتی را ارائه دادند.

وی با بیان اینکه اطلاع از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و تبدیل آن‌ها به محصولات دانش‌بنیان بسیار حائز اهمیت است، افزود: برخلاف بعضی نمایشگاه‌ها که تمام وسایل آن‌ها وارداتی است، در این نمایشگاه مهندسی معکوس رخ داده است و واردات نیز به محصولات دانش‌بنیان تبدیل می‌شود.

کلاهدوزان تاکید کرد: تولیدات باید در کشور انجام شود تا بتواند مفید باشد، به‌ویژه اینکه تمرکز دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان روی خودروهای برقی بود؛ این خودروها می‌تواند با هدف کاهش آلودگی هوا به یکی از مهم‌ترین مسئله کلان‌شهر اصفهان کمک کند.

وی تصریح کرد: با توجه به پیشرفت‌، توان و ظرفیت‌هایی که در این نمایشگاه دیده می‌شود، مدیریت شهری نیز می‌تواند به اجرای این طرح‌ها اعتماد کند؛ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل، دانش بنیان‌ها نسبت به سال گذشته پر قدرت‌تر ظاهر شدند، همچنین تجربه‌های آن‌ها در زمینه پروتوتایپ به ساخت انبوه رسیده بود که اگر به قرارداد منتهی شود، نتیجه مطلوبی خواهد داشت‌.

کد خبر 750312

دیگر خبرها

  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • برگزاری نمایشگاه پرمخاطب و ترافیک تهران
  • استفاده از خودروهای برقی به حل مهم‌ترین مسئله کلان‌شهر اصفهان کمک کند
  • تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان
  • ابطال بخشنامه گمرک با رای دیوان عدالت اداری همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است