Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@20:20:49 GMT

وقوع چندین انفجار در جنوب شهر حلب

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۹۰۷۸

منابع معارض سوریه مدعی شدند که پیش از ظهر امروز چندین انفجار مقر وابسته به اطلاعات ارتش سوریه را در جنوب حلب لرزانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منابع رسانه‌ای مخالفان سوریه مدعی شدند که صبح امروز (یکشنبه) چندین انفجار، مقر وابسته به اطلاعات ارتش سوریه را در منطقه «تل الزرازیر» در جنوب حلب لرزاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهاد موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر سوریه» در وبگاه خود نوشت که این انفجارها بر اثر شلیک خمپاره بوده و تعدادی کشته و زخمی بر جا گذاشته است. نیروهای امنیتی سوری ورودی و خروجی‌های منطقه را مسدود کرده‌اند.   در این گزارش آمده است که هویت عاملان حمله مشخص نیست اما برخی منابع سوری دیگر نوشته‌اند که گروهک  «ابو عماره» مسئول این حمله خمپاره‌ای است.   منابع رسمی سوری هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده‌اند. در حال حاضربخش عمده شهر حلب در کنترل دولت سوریه است و برخی هسته‌های خاموش تروریست‌ها در نقاط غربی شهر هنوز فعالیت می‌کنند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، مستندی درباره کوین اسپیسی که خبر ساخته شدن آن نخستین بار سال قبل و پیش از تبرئه شدن او از چندین جرم جنسی در بریتانیا اعلام شد، اکنون کامل شده است.

این مستند یک مجموعه ۲ قسمتی با عنوان «اسپیسی بدون نقاب» است که به سفارش کانال ۴ در سال ۲۰۲۲ ساخته شد و اکنون قرار است در ۶ و ۷ ماه می در بریتانیا پخش شود. این مستند شامل مصاحبه‌هایی با چندین مرد است که در دادگاه بریتانیا حضور نداشتند و برای اولین بار در مورد آنها صحبت می‌شود.

گفته شده این فیلم نگاهی دقیق به مردی است که زمانی یکی از تحسین‌شده‌ترین و مورد احترام‌ترین بازیگران جهان بود. این سریال با مصاحبه‌ها و فیلم‌های آرشیوی که تا به حال دیده نشده، زندگی اسپیسی را از دوران کودکی تا موفقیت اولیه در برادوی و پس از آن تبدیل شدن وی به یک ستاره را بررسی می‌کند و به سقوط چشمگیر وی در بحبوحه اتهام‌های مربوط به رفتار جنسی نامناسب می‌رسد.

«اسپیسی بدون نقاب» به کارگردانی و تهیه کنندگی کاترین هیوود و تهیه کنندگی اجرایی توسط دوروتی برن و مایک لرنر ساخته شده است.

قرارداد چند منطقه‌ای با برادران وارنر دیسکاوری برای توزیع فیلم بسته شده و در آمریکا در مکس، در لهستان، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، آمریکای لاتین، نیوزیلند، دانمارک، فنلاند، نروژ، سوئد، بلژیک، هلند و استرالیا در شبکه های مختلف در دسترس خواهد بود.

تابستان ۲۰۲۳ در دادگاه سلطنتی ساوت‌وارک لندن، اسپیسی از ۹ مورد اتهام تجاوز جنسی و رفتار ناشایست تبرئه شد. این حکم پس از آن داده شد که اسپیسی در یک دعوی مدنی ۴۰ میلیون دلاری که توسط بازیگر آنتونی رپ علیه وی وارد شده بود نیز برنده شد. رپ اسپیسی را به اتهام جنسی در سال ۱۹۸۶ متهم کرد، اما هیات منصفه نیویورک این ادعا را رد کرد.

در واکنش به خبر مستند «اسپیسی بدون نقاب»، یکی از نمایندگان اسپیسی بیانیه‌ای از سوی این بازیگر برای ورایتی ارسال کرد.

در آن وی گفته است: من مفتخرم که در اولین فیلمم با برادران وارنر پس از چندین سال بازی کردم. امیدوارم آکادمی به برخی از بازیگران عالی کمتر شناخته شده توجه کند.

کد خبر 6089640

دیگر خبرها

  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم
  • مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است
  • وقوع زمین‌لرزه ۶.۹ ریشتر در جنوب ژاپن+ فیلم
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران