Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف ۱۴ میلیارد ریال ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه بندرعباس خبر داد. تاریخ انتشار: 15:46 - 28 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۳۳۴

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: ۱۴ میلیارد ریال ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه بندرعباس کشف شد.

سردار "حسن مهری" اظهار داشت: همکاران ما در پلیس فرودگاه بندرعباس حین کنترل مسافران خروجی به یک نفر از مسافران در رابطه با حمل ارز غیرمجاز مشکوک شدند که در بازرسی از وسایل همراه آن فرد، مقدار قابل توجهی ارز قاچاق که به صورت ماهرانه‌ای در وسایل اش جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده با رعایت موازین شرعی و حقوق شهروندی به دفتر پلیس هدایت و از بار همراه وی مبلغ ۱۲۰ هزار دلار آمریکا به ارزش تقریبی ۱۴ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با اعلام اینکه پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و به همراه متهم به مراجع ذیصلاح فرستاده شد، عنوان کرد: جلوگیری از هرگونه قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس فرودگاه‌های کشور قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میزان ارز قاچاق پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه از شناسایی محل دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری در بندر گنگ خبر داد.

سرهنگ محمد امین نوروزی، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی ماموران انتظامی  کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در  یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: ارزش سوخت های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟