Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسی خانی گفت: دولت خرید تضمینی هر کیلوگرم کلزا را ۴ هزار و ۶۶۰ تومان قیمت گذاری کرده است.

«علی موسی خانی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: استان گلستان جزو استان های پیشرو در کشت کلزا به شمار می رود و این محصول برای تناوب با محصولات کشاورزی به ویژه غلات و اراضی شالیزار در گلستان کشت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر اداره پنبه و دانه های روغنی سازمان جهاد کشاورزی گلستان ادامه داد: حمایت های ویژه ای دولت از کشت کلزا دارد و هم در بحث توسعه و هم افزایش عملکرد پیگیری های خوبی اتفاق افتاده و چند سالی نیز خرید تضمینی برای این محصول در نظر گرفته شده است.

 

موسی خانی با بیان اینکه پرداخت به موقع خرید تضمینی کلزا رضایتمندی کشاورزان کلزا کار را به همراه داشته است، گفت: دولت خرید تضمینی هر کیلوگرم کلزا را  4 هزار و 660 تومان قیمت گذاری کرده است.

 

وی افزود: انواع بذرهای داخلی و خارجی به میزان مورد نیاز برای کشاورزان تامین شده است و از اوایل مهر ماه قرارداد کشت کلزا با کشاورزان منعقد شده است و توزیع بذرها نیز آغاز شده است.

 

مدیر اداره پنبه و دانه های روغنی سازمان جهاد کشاورزی گلستان تاکید کرد: چند سالی است که برای اینکه کشاورزان زراعت خوبی داشته باشند ادوات ریزدانه کار بین کشاورزان توزیع شده و امسال نیز 52 دستگاه در بین کشاورزان به شکل رایانه ای توزیع شد.

 

موسی خانی ابراز داشت: کشت کلزا  با توجه به بارندگی هایی که در مهر داشتیم آغاز شده است و کشاورزان باید به تاریخ کشت، تراکم کشت و تغذیه مناسب محصول کلزا را رعایت کنند و بهترین تاریخ کشت 15 مهر تا 20 آبان است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند نماز جمعه خرید تضمینی کلزا از کشاورزان کشت کلزا دانه روغنی کلزا گیاه روغنی کلزا توسعه کشت کلزا کلزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، امید جهان نژادیان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید گندم در ۲۰ فروردین ماه تاکنون بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.
این میزان خرید که توسط ۱۰۳ مرکز انجام شده است رشد بیش از یک برابری نسبت به مشابه پارسال را نشان می‌دهد.
در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.
در سال زاراعی جاری در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی استان کشت گندم انجام شده است.
استان خوزستان پارسال رتبه نخست خرید گندم در کشور را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند